Emmas mamma

twinanne

Forumet er livet
Hvordan gårdet med deg fortiden da?

Lurre skikkelig på det, ettersom du ikke er så aktiv her, men er innome en gang i blandt.
Har dere kommet helt i orden etter dere flyttet?

Lurer jeg og. [:)]

Ja oppdater oss[;)]

jeg vil og ha oppdatering av deg emmas mamma... sarahklem

Håpa du kose deg med ruginga[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Lurer jeg også [:)]

Så kosli å få en tråd twinanne !!!! [;)]

Går da bra her, men denne flyttingen og husstyret tok mye mer tid enn jeg hadde trodd så vi er ikke helt ferdig enda. Tok jo også lang tid før vi fikk internett OG som student der alle forelesningene er obligatoriske så forklarer det kanskje litt hvorfor jeg tilbringer litt mindre tid her nå enn før...

Vet ikke om jeg har fortalt det, men hadde jo ett forsøk i mai hvor jeg fikk blødninger etter 10 dager og testet negativt etter 14. Så tenkte ikke mer over det,men opplevde dagene som tøffe med tanke på at jeg blødde i 2 mnd og hadde en del anfall/smerter. Fikk time på gyn. men de fant ingenting. Etter 2 uker til med blødninger og smerter så dro jeg inn igjen og da fikk jeg "heldigvis" ett anfall mens jeg var der så de ville ikke la meg dra før de fant ut hva det var....
Da fant de ut at jeg var gravid utenfor livmor og var ca 10 uker. Så det ble overnatting og akutt operasjon. Det viste seg at jeg hadde hatt indre blødninger i magen og de skjønte vel ikke hvorfor jeg fortsatt sto på bena. Hadde fått beskjed om før operasjonen at "om jeg reiste hjem og fikk blødninger i magen så var sjansene store for at jeg ikke ville klare ambulanseturen". For morkaken (tror jeg det var ) var festet til så stort ett blodkar. Så det var sommeren min da, nedtur. Begge egglederne ble operert vekk i samme slengen siden jeg hadde vært gravid i begge.

Men rugingen nå går greit, har vel hatt "alle" bivirkningene så klarer ikke å skille mellom fysiske symptomer på ett svangerskap og medisinenes. Så gruer meg som bare det til helga... tenkte kanskje å snikteste på torsdag da, dvs. eventuelt på 3+4, så regner med at det kan gi utslag på det tidspunktet om det er noe der...... pyton uke dette blir altså..... [:'(]

MEN STOOOOOOR KLEM til alle fantastiske damene her inne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D]

Uff da det var litt av en tørning du har hatt med abort også, dette hørtes forferdelig vondt ut.

Krysser fingrene alt jeg kan for deg at dette blir dtt siste forsøk nå, slik at du kan få et barn til og slappe av, jeg mener at da slipper d det psykiske med slike opplevelser iallefall, eller å være nervøs for at dette kan hende igjen.

En stor trøste og støtte klem til deg snuppa, men nå ser vi fremover for nå skal det funke vennen[:)]

det hørtes ikke mye bra ut vennen, men godt alt er bra igjen nå og at du er ruger, så nå håper jeg virkelig at den fester seg ordentlig, jeg krysser alt jeg har for en pos test. lykke til

Tusen takk [:D]
Det er jo ekstra gøy å være her inne nå som det er en skikkelig opptur her! Det blir litt mer rørende å følge dagene når man vet litt om forhistorien til sliterne....

Formen din da twinanne? Forrige søndag brukte jeg heele dagen på å lese dagboka di, begynte bare med at jeg skulle lese de første par sidene. Men ble liksom "hekta" så endte med at alle innlegg ble lest [:D]

Tusen takk hegemw, venter på de to strekene ..... har denne gangen "spandert på meg" en CB digital, har aldri prøvd det før..... så er rimelig spent. Men begge egglederne er fjernet nå da,så det ikke skal sive væske inn i livmoren. Så har jo noen positive knagger for å henge "kanskje-det-går-denne-gangen-tankene" på [:D]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Tusen takk [:D]
Det er jo ekstra gøy å være her inne nå som det er en skikkelig opptur her! Det blir litt mer rørende å følge dagene når man vet litt om forhistorien til sliterne....

Formen din da twinanne? Forrige søndag brukte jeg heele dagen på å lese dagboka di, begynte bare med at jeg skulle lese de første par sidene. Men ble liksom "hekta" så endte med at alle innlegg ble lest [:D]

WOW leste du hele dagboken min, uten å sovne på vegen[:o], den er jo lang som et marratonløp nå. Slett ikke værst[:)]. Formen ja, tja....ser ut som jeg er litt bedre det vil si at jeg kaster ikke opp så ofte lenger, kvalmen er mildere, det betyr sikert at migrenen er litt mildere også, men den er der, men ikke like intens hver dag lenger...det går jo ann å håpe at jeg kan begynne å jobbe 50% før jeg må ut i permisjon, men det blir vel trolig 70% sykemelding i november og desember også, tenk det er jo bare litt under 3 mnd så er det et nytt år, og min permisjon starter ca 5. januar blir det vel med termin 26.januar.  Nå er jeg nok kommet til normal vektøkning de to siste ukene tror jeg, tror jeg går opp noe under 1/2 kilo i uken nå, ettersom jeg spiser bedre og ikke kaster opp noe særlig mener jeg.
Ser det på magebildene også nå og jeg har ikke blitt tynnere i armer og bein nå den siste tiden.

Uff då du har hatt litt av ei tøff tid. Hørtes rett og slett forferdelig ut.

Håpar virkelig da er din tur no.

Krysse alt for deg [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: twinanne
WOW leste du hele dagboken min, uten å sovne på vegen[:o], den er jo lang som et marratonløp nå. Slett ikke værst[:)]. Formen ja, tja....ser ut som jeg er litt bedre det vil si at jeg kaster ikke opp så ofte lenger, kvalmen er mildere, det betyr sikert at migrenen er litt mildere også, men den er der, men ikke like intens hver dag lenger...det går jo ann å håpe at jeg kan begynne å jobbe 50% før jeg må ut i permisjon, men det blir vel trolig 70% sykemelding i november og desember også, tenk det er jo bare litt under 3 mnd så er det et nytt år, og min permisjon starter ca 5. januar blir det vel med termin 26.januar.  Nå er jeg nok kommet til normal vektøkning de to siste ukene tror jeg, tror jeg går opp noe under 1/2 kilo i uken nå, ettersom jeg spiser bedre og ikke kaster opp noe særlig mener jeg.
Ser det på magebildene også nå og jeg har ikke blitt tynnere i armer og bein nå den siste tiden.

Tenk så fort det kommer til å gå fram til januar egentli.... 2 1/2 mnd til jul og *poff* så er januar rett rundt hjørnet.
Kastet selv opp daglig i 7 mnd under mitt svangerskap så det er tungt,men så vel verdt det =)  Bra det er litt tid igjen så har jeg litt dagbok å fortsette å lese fremover også vet du, gleder med til å lese mer [:D] [:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

signerer denne.. Håper virkelig på det beste for deg nå[:)]

Tusen takk alle sammen, det hjelper sånn på med støtten fra alle fantastiske damene her inne [;)]

Hei Emmas mamma. Fy for en sommer du har vært igjennom!!Skjønner godt at du er full av tanker og følelser før denne testingen. Håper det klaffer for dere nå, masse masse lykke til frem mot testing[:)]

Back
Topp