Emmas mamma....

VilSåGjerne

Forumet er livet
henne har du vært??????¨

vi har vært så bekymret for deg jo[&:]

Hei, så kosli å se.... har svart litt i den andre tråden. Har vært en del styr. Har ikke noe hjem for tiden, er bare masse rot.... [:-] Men snart så er vi vel tilbake til det vanlige hverdagslivet. Både jeg og jentungen har hatt bronkitt, masse tull i ny huset, to jobber og en skadet lillebror.
Har hatt masse dårlig samvittighet for listeansvaret mitt og er glad for at du tok over [:D] Er hjemme hos lillebror for å hjelpe han ett par dager (barnehagen er stengt og jeg har fri) så da har jo han internett... WEEEE [:D]

Har masse å oppdatere meg på her inne, så på lista at det har blitt ett par positive tester her så det er jo knall-positivt!!!

svarte deg i den andre tråden eg[:D]

godt å se seg værtfall

ORIGINAL: VilSåGjerne

svarte deg i den andre tråden eg[:D]

godt å se seg værtfall

takk det samme [:D] [;)]

Høres ut som du har hatt mye å stå i med..... du trenger ikke ha dårlig samvittighet [:)][;)]
godt å se deg her inne igjen[:)]
Lykke til med det forsøket ditt nå fremover....

Off da du har hatt en tøff tid, godt at det ordner seg med broren din da.
Velkommen i nesespray gjenen, fint at du har fått startet opp. Håper dere kommer i orden snart da.
Begynte å bli noe bekymret for deg vennen.

Hei, godt å se deg igjen.[:)]
Du skal ikke ha dårlig samvittighet, vi lurte bare på hvor du var blitt av.

Grattis med spraystart. [:)]

Hei Emmas mamma, så godt å "se" deg her inne igjen, selvom det er for en liten stund bare. Skjønner at det har vært mye styr med nytt hus og oppussing og jobb, og ikke minst med lillebroren din. Fikk helt gåsehud når jeg leste om det. Så heldig han/dere har vært da. Helt utrolig flott at han blir bra igjen. Gleder meg til å se litt mer av nicket ditt, selvom det bare er for en dag el to i første omgang [:)] Og ja, vi har noen pos.tester og noen rugere på gang,så flere pos. tester skal det bli iløpet av våren/sommeren[;)]

Tusen takk alle sammen, så godt å være innom igjen [:D]  Er ganske mange under behandling og jeg håper det dukker opp mange positive tester i nærmeste framtid. Jeg skal ha min positive test i starten av juni en gang, det håper jeg virkeli [:D] 

Back
Topp