Emmas mamma!!!!!

babytutta

Forumet er livet
testa????
har ikke du testdag idag?
er så spent nå...[8|]

sett så lite til deg her i det siste[:(]
lurer på åssen du har det.[;)]

Ja Emmas mamma hvordan går det med deg foresten, krysser fingrene for deg jeg og håper at du bare er opptatt og ikke er nedfor. Venter spent på å høre hvordan det har gått med testingen din, la oss endelig få en BIG FAT POSITIV test nå = BFP. Det begynner å bli lenge siden Apple fikk sin nå!

ORIGINAL: twinanne

Ja Emmas mamma hvordan går det med deg foresten, krysser fingrene for deg jeg og håper at du bare er opptatt og ikke er nedfor. Venter spent på å høre hvordan det har gått med testingen din, la oss endelig få en BIG FAT POSITIV test nå = BFP. Det begynner å bli lenge siden Apple fikk sin nå!

[:)] Signerer denne, venter spent.

ORIGINAL: * Bobbo *

[:)] Signerer denne, venter spent.

Hello! Holder på å pakke litt,skal jo snart flytte inn i vårt aller første selveide hjem så har begynt å pakke litt tidlig (får huset 2 april) for at jeg skal kunne gå gjennom det meste og få kasta/gitt bort alt vi ikke trenger.

Testet idag ja, MEN... det ble bare en strek. Så her er det ingen IVF-spire nei... Snakka med St.Olavs angående nytt uthentingsforsøk så da skal jeg kanskje ha uthenting igjen rundt mai ca. Så da var det 6 innsettings-forsøket unnagjort.

Snakka me mannen min igår fordi jeg tenkte at vi kunne selge Emmaljungan vår siden jeg syns det ble litt dumt å dra den meg seg inn i nytt hus og lagre den i tilfelle vi noen gang i framtiden skulle få barn,men det nektet han på. Så han er kanskje litt større optimist enn det jeg er akkurat nå.

MEN ble oppringt for 2 gang fra ett sted om jeg ville jobbe hos de. Så det spørs om jeg ikke begynner i jobb snart da. De ringte for ett par uker siden men mannen min jobber så  lenge borte og de tilbydde meg seinvakter som gikk til midnatt og da måtte jeg si nei pga jentungen. Vil ikke ha barnevakt på henne daglig. Idag ringte de meg og kunne tenkt seg og møtt meg fordi og eventuelt gi meg vakter som passet meg!
Så skal treffe de på mandag og er spent på hvordan det går, har sånn lyst til å henge fingrene i noe nå altså!!!!!

Håper det går bedre for noen andre her inne!
Ble litt langt dette kanskje,men var jo en liten oppdatering da [:D]

Det var synd da  men bedre lykke neste gang. Da klaffer det hvetu, vår og greier, det skal være medisin for fruktbarheten det[:D]

det var synd :(
da får vi ivf nesten likt vi da, jeg skal også ha uttak i mai en gang.

må ikke kaste nei, for du skal få et barn til, det har jeg bestemt.

så spennende med jobb da, lykke til!!!!

Det var synd da  men bedre lykke neste gang. Da klaffer det hvetu, vår og greier, det skal være medisin for fruktbarheten det[:D]

Det var leit å lese. Mange trøsteklemmer til deg.

Det var trist. Du skulle jo være starten på vår positive bølge her med mange ja tester fremover [8|]

Så trist[:(]
Klemmer masse på deg[:(]

neeeeei. så trist. synes du er så sterk som holder ut gang på gang, 6 ganger er mange det...føler så med deg. men du har likevel en spennende tid i møte da, nytt hus kanskje ny jobb å samboer å snuppa di[:)] 

ORIGINAL: pikolino

Det var trist. Du skulle jo være starten på vår positive bølge her med mange ja tester fremover [8|]
Håper det går bedre med neste uttak.
Lykke til med evt. ny jobb da.[:)]

så trist,hadde håpet på en pos test her nå...
vi skal også på nytt igjen i mai..er det ikke St.Olavs du er? kansje vi sees der...hihi[:)]

G R A T T I Z   ME NY JOBB DA[:)][:)][:)]

Kanskje vi sees ja! [:D]

Får vel holde meg litt fast i mannen min som har litt mer håp enn det jeg har akkurat nå. Men har jo forsatt venninna til svigermor og Jenny Jenssen som holdepunkter. Venninna til svigers klarte 1 mann på 8 forsøket og nr. 2 på 3 forsøket. Og Jenny da... på 10 !!!!! Så det er mine solskinnshistorier.
Håper det er noen andre her som får opp statistikken litt da [;)]

Men jeg har jo en del å henge fingrene i fremover som sagt .... [:D]

godt å høre at andre har klart det etter maaaange forsøk...[:)] det gir oss håp...[:)]

ja det er bra du har mye å gjøre...jeg takket nei til en ny jobb pga jeg trodde jeg skulle være gravid nå i mars...etter at jeg var gravid i høst så ble jeg sykmeldt pga kvalme...så jeg trodde ikke det var noe lurt å si ja til nye jobben viss jeg ble kvalm igjen....off...jeg angrer sånn....nei,her er det ikke gøyt...[:(][:(]

ORIGINAL: BaBySnuppah

godt å høre at andre har klart det etter maaaange forsøk...[:)] det gir oss håp...[:)]

ja det er bra du har mye å gjøre...jeg takket nei til en ny jobb pga jeg trodde jeg skulle være gravid nå i mars...etter at jeg var gravid i høst så ble jeg sykmeldt pga kvalme...så jeg trodde ikke det var noe lurt å si ja til nye jobben viss jeg ble kvalm igjen....off...jeg angrer sånn....nei,her er det ikke gøyt...[:(][:(]

Hmm... har tenkte på det samme selv. Men fant ut at nå måtte jeg bare slutte å henge meg opp i det som har vært "verdens sentrum" de siste årene. SÅ tenkte jeg at OM jeg skulle klare å bli gravid en gang og bli så dårlig som jeg ble i forrige svangerskap så må jeg bare sykemelde meg for fda kasta jeg opp flere ganger daglig i 7 mnd og kunne i de tre/fire første mnd. nesten ikke bevege meg fordi da kasta jeg opp. Men har bestemt meg for å ikke tenkte enn om jeg er gravid da - enn om jeg er gravid da....  Det har tydelig ikke blitt noe her enda så man kan ikke sette livet på pause mens dette pågår... men det er ikke lett og samme løsningen er ikke rett for alle...

Kanskje det dukker opp ett godt tilbud igjen [;)]

Back
Topp