Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Ja Emmas mamma hvordan går det med deg foresten, krysser fingrene for deg jeg og håper at du bare er opptatt og ikke er nedfor. Venter spent på å høre hvordan det har gått med testingen din, la oss endelig få en BIG FAT POSITIV test nå = BFP. Det begynner å bli lenge siden Apple fikk sin nå!
ORIGINAL: * Bobbo *
ORIGINAL: twinanne
Ja Emmas mamma hvordan går det med deg foresten, krysser fingrene for deg jeg og håper at du bare er opptatt og ikke er nedfor. Venter spent på å høre hvordan det har gått med testingen din, la oss endelig få en BIG FAT POSITIV test nå = BFP. Det begynner å bli lenge siden Apple fikk sin nå!
[:)] Signerer denne, venter spent.
ORIGINAL: BaBySnuppah
godt å høre at andre har klart det etter maaaange forsøk...[:)] det gir oss håp...[:)]
ja det er bra du har mye å gjøre...jeg takket nei til en ny jobb pga jeg trodde jeg skulle være gravid nå i mars...etter at jeg var gravid i høst så ble jeg sykmeldt pga kvalme...så jeg trodde ikke det var noe lurt å si ja til nye jobben viss jeg ble kvalm igjen....off...jeg angrer sånn....nei,her er det ikke gøyt...[:(][:(]