Emmas mamma

Lykke til med rugingen[:D] Krysser alt eg har av fingrer for at det klaffer denne gangen

TUUUUUUUUSEN TAKK!!!!!

Blir helt rørt her jeg sitter, har prøvd å være med mer på andre ting i det siste. Var inatt på hyttetur med ei venninne og guttungen hennes for å "leve så normalt som mulig" ....  Så skal jeg bli flinkere til å være her inne igjen og da... "den gyldne middelvei" =)

denne gangen skal det gå asså.krysser fingrene for deg[:)]

ORIGINAL: babytutta

denne gangen skal det gå asså.krysser fingrene for deg[:)]

Tusen takk,det hadde vært sååå herlig! Var egentlig forberedt på å slutte med medisin på torsdag, trodde ikke at det siste egget skulle tåle opptiningen MEN NEI DA... det gikk bra med  den biten ihvertfall!!!!

Så det er bare å vente å se....

Emmas mamma! denne gangen er det din tur, dette SKAL bare gå bra!!!! Lykke lykke til!

ORIGINAL: Sarah

Emmas mamma! denne gangen er det din tur, dette SKAL bare gå bra!!!! Lykke lykke til!

Tusen takk!!!! [:)]

Emmas mamma lykke til med rugingen, krysser fingrene for at snøbabiene dine står linjebn ut i hele 9 mnd dene gangen.

Tusen takk alle sammen, er like spennende å være ruger hver gang men blir litt mer realist for hver gang.

MEN hybel har vi til den hybelboern som vil komme å bo hos oss og den er god og varm og med MAAAASSSE kjærlighet [:)]

Back
Topp