Emmas mamma!!!

babytutta

Forumet er livet
har du sniiiik testa noe mere nå???????? det tror jeg faktisk du har hehe[:D]
men uansett lykke til i morgen, om du skal teste i morgen tidlig!!!! har du ikke hørt noe fra tanta di enda?? det lover jo godt!

legg inn en oppdatering da, med en gang!

Ehhhhh..... ser jeg ut som en som driver å sniktester ....... (ikke at dere har sett meg da kanskje...)..[8|]

Ja vel da..... gjorde det idag med en billig-test, og der va det en glimrende kontrollstrek, og dett var dett..... så hvor den hersens-dritt-teste-streken har blitt av DET LURER JEG PÅ!!!!!! [:-]
Er såååå lei (uten at jeg vil klage-klage) men når blir det vår tur da!?  Det er så tøft det her....

Men tusen takk for tråden og for at dere husker meg [:)]

vi husker deg seff[:)] f*** da at du bare fikk kontroll strek.... men du har ikke sett noe til tr?? det lover jo godt enda da, er ikke alle som får pos test så tidlig vettu, er lov å håper da!... men skjønner frustrasjonen din, jeg er optimist og satser alt på vårt 1 forsøk, og veit jeg er meget heldig om det klaffer, og kommer til å bli meeega skuffa om det ikke gjør det... men syns virkelig du fortjener den spira nå!!!!!!

Tusen takk babytutta.... men det er vel sånn at tanta holder seg unna så lenge man går på Progestan... Satser på at du slipper alt slitet, vi får krysse armer og bein til ditt første forsøk [;)]

Jeg må teste med en apotek-test før jeg ringer st.olavs imårra tidli,men har da forstått dette "spillet" og tror jammen ikke at det plutselig dukker opp en strek til imårra tidli nei... [:-]

ja hu sa det på KK at tanta gjerne ikke kom fordi man gikk på progrestan...men ser jo at andre får blødning før 14 dager er gått, og så tester neg etterpå... er jo lov å håpe, men du kjenner vel kroppen din best.
du er tøff så holder ut, håper jeg har samme styrke om vi må bruke flere forsøk! får så vondt av dere som misslykkes gang på gang, eller mister når dere endelig får spira, så all ære til deg Emmas mamma![:)]

*sukk* tusen takk altså!!!

Har Jenny Jenssen som "forbilde", hun klarte det på 10 forsøket så man får bare fortsette på denne tøffe reisen! Men jeg håper dere slipper det da.... så får man se hva st.olavs har å si imorgen da.... [8|]

si ifra hvordan det går når du har snakka med de da?
men hvor mange offentlige har du igjen da??? har du hatt noen på privat enda eller??

[:)] Hei Emmas mamma [:)]
Var ikke noe gøy lesing ang testinga, håper og krysser at det skal være endringer i morgen
Har no vært artig om noen hadde blitt gravid av oss da, det er flere under negativ enn positiv, å det bekymrer meg.

er mange flere nå ja, det er sååå kjipe greier.. gir meg mindre å mindre håp selv..på tide å snu statistikken nå ja!!!!!!!!!

Har testet igjen idag og det ble da ingenting,så da har det vært grining en timies tid,så en dusj.... så nå sitter jeg her som en nyfiska uer med øynene utafor hue!
Har snakka med St.olavs og det blir nå da ikke noe forsøk i desember,skal bli litt godt for første gang på leeeenge å være medisinfri å kanskje få stabla beina litt. Men fra nyttår så skal de begynne å ta inn mindre personer til forsøk,så jeg måtte ring i god tid før forventet mens, for i det hele tatt få en plass i januar.

Da jeg begynte å gå på st.olavs ble jeg gitt så mange forhåpninger, de sa at dette ville ikke bli noe problem,jeg var så ung, jeg ble så lett gravid med Emma, det var samme barnefar, .... dette svir litt ekstra nå etter 5 forsøket....

Men sa til sykepleier idag at når jeg skal sette inn etter nytt uthentingsforsøk så SKAL jeg ha 2 egg satt inn!!!!
Hun sa at det kunne jeg godt spørre om, det verste svaret var bare ett nei, ....jeg vil ikke ha ett nei...

Håper noen får opp statistikken her nå da!!!! Lykke til for de som enda ruger!!! [:)]

er så lei meg på dine vegner[:(], håper du kommer inn i januar. bare å stå på sitt å sette inn egg!!![&:] er dette ditt siste offentlige forsøk?? altså nr 3 av "orginale" forsøk? pluss at du har hatt noen frys?

du har jo lykkes før, bare håpe at du gjør det igjen og at spira klamrer seg fast...[:)]

kan ikke gjøre annet enn å sende deg masse lykkeønskninger, og ønsker om en god jul... tenker masse på deg![;)]
så satster vi på at du er en av de som er med å snu statistikken neste gang! sammen med meg.. jeg skal ringe inn mens i januar, og uttak i slutten av februar! håper vi kan slå følge der da..

maaassssssseeee go`klemmer til deg[:)]

Tusen takk...

Var mitt første uthentingsforsøk ja, så har enda to runder igjen med uttak. Håper vi får ut like mange som sist da, for da fikk vi ut 18 egg! 13 befrukta, 1 inn og 7 på frys! Så da har man litt å gå på...

Vi SKAL-SKAL-SKAL klare dette over nyttår... så får jeg drikke litt på julebord, ikke at det er det viktigste. Men kan leve som normalt en liten stund nå da....

Håper virkelig vi kan slå følge emd hverandre etter nyttår, så skal vi knuse statistikken! [;)]

ååååh super heldig du da som fikk på frys, er pga dette jeg vil ha på frys... da har du nå en del sjanser igjen da, er nå litt trøst i det.. selv om du SKAL lykkes over jul.. kos deg i julen å drikk du! har du fortsatt igjen 3 sjanser da eller?? før du må på 2 forsøket ditt? håper du aldri kommer så langt[8|]

njasj, har jo ett egg igjen på frys etter første utehenting. Så når det ikke blir noe av (pessimisten som håper på å bli bevist feil) så starter jeg med spray og sprøyter for nytt uthentingsforsøk så det blir forsøk nr. 2 da liksom....

jeg skjønner ikke....om du finn 1 inn og 7 på frys, så blir jo det totalt 8? og så skal du i gang med ditt 6 nå over jul, da har du vel 2 igjen etter det også?? eller er det noe jeg ikke har fått med meg??
meeeen, du skal greie dette snart... er jo helt sinnsykt at det skal 6 forsøk til eller flere...kan det ha noe med at det er frys egg eller ikke?? har det noe å si på sjansene?

Uff..det var trist å lese historien din Emmas mamma!

Eg håper du får ei kjempe-fin jul! Og at Januar er ein gyllen mnd får neste forsøk at alt klaffer!

Lykke til
Klem frå Tira

ORIGINAL: babytutta

jeg skjønner ikke....om du finn 1 inn og 7 på frys, så blir jo det totalt 8? og så skal du i gang med ditt 6 nå over jul, da har du vel 2 igjen etter det også?? eller er det noe jeg ikke har fått med meg??
meeeen, du skal greie dette snart... er jo helt sinnsykt at det skal 6 forsøk til eller flere...kan det ha noe med at det er frys egg eller ikke?? har det noe å si på sjansene?

Nå skjønner jeg, under to av forsøkene så måtte de ta opp to egg fordi det første de tinte de to gangene klarte ikke opptining og... tja... døde kan man vel si...  [:-]

Jeg har hørt begge deler ang. dette om frys eller ferskt er best... men tror det er litt 50-50 ..... spiller ingen rolle om jeg klarer det med frosset eller ferskt egg, babyene kommer vel ut ganske ferske uansett [;)]

ok i see i see.....satse alt på at det funker denne gangen da[:)]

har heller ikke peil på det med frys eller ferskt.... men man slipper jo all den medisineringa med frys da..

Back
Topp