Emmas mamma! HVOR ER HUN???

VilSåGjerne

Forumet er livet
e en smule bekymret eg no[&:]

noen som snakker med henne på privaten????

skal noen overta listen hennes mens hun er vekke??? eg kan godt ta på  meg oppgaven siden eg e no her inne nesten 24 timer i døgnet[:)]

Stusser litt på det jeg også, men det er riktig som du sier at man burde få oppdatert listene. Det er endel å tilføye nå- det hadde nok vært fint om du overtokk listene slik at det er lettere å følge med, hva sier dere andre jenter, skal vi drøye litt til eller skal vi slippe til VilSåGjerne?

Slipp til vilsågjerne! hun er til å stole på![:D] (jeg vil veldig gjerne være med på listen[8D])

ORIGINAL: snopeguri

Slipp til vilsågjerne! hun er til å stole på![:D] (jeg vil veldig gjerne være med på listen[8D])

så god du er [:D]

men det er så masse som har skjedd i disse dager så greit å få den oppdatert litt.

men hun kan få lov til å få tråden tilbake når hun kommer inn igjen,eg skal ikke stjele den[:)]

VilSåGjerne du har min stemme også dersom jeg var litt uklar, som du sier så kan hun jo få den oppgaven tilbake når hun dukker opp fra alle pappeskene igjen dersom hun har lyst, det er vel det hun holder på med tenker jeg, håper det i allefall  at det ikke er noe alvorlig.

har fikset litt på den no,men har tatt av meg linsene så det er ikke sikkert at eg har fått me meg alt no,men kan ikke dere bare ta og skrike ut da????

og vil vi ha anna hver linje med forskjellig farge på skriften så fikser eg dette i morgen,,,,,, ble så bale for eg fant joikke de fargene som passa liksom[:D]

ORIGINAL: snopeguri

Ditto. [:)]

HALLLOOOOO !!!! [:D]

Endelig har jeg fått lånt meg en pc med nett. Har jo flyttet inn i nytt hus og fått jobb. Så har to jobber og nytt hus.... og i det huset har vi ikke fått gulvet enda og IKKE INTERNETT !!!!!!!!!!!! [:'(]

Men om du,VilSåGjerne, vil fortsette med listen så blir jeg glad for det, har hatt så dårlig samvittighet i det siste. Jeg har begynt med medisiner for nytt uttak. Begynte på spray sist mandag.

Min kjære lillebror var med i en stygg snøskuterulykke for 1 1/2 uke siden,så hele forrige uke var vi på intensiven og kirurgisk. Men han er kommet hjem og bena og hodet er som før og det blir mann av han igjen. Så det går bra, men var så redd da vi kom inn på mottaket etter at luftambulansen hadde landet. Godt at vi kan se framover.

Nå gleder jeg meg til å lese om hvordan det står til med alle andre her inne!!! Har internett over dagen imorgen også, så om noen vil oppdatere meg litt her så blir jeg glaaad [:D]

HÅPER ALLE HAR DET BRA !!!!!!![:D]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Endelig har jeg fått lånt meg en pc med nett. Har jo flyttet inn i nytt hus og fått jobb. Så har to jobber og nytt hus.... og i det huset har vi ikke fått gulvet enda og IKKE INTERNETT !!!!!!!!!!!! [:'(]

Men om du,VilSåGjerne, vil fortsette med listen så blir jeg glad for det, har hatt så dårlig samvittighet i det siste. Jeg har begynt med medisiner for nytt uttak. Begynte på spray sist mandag.

Min kjære lillebror var med i en stygg snøskuterulykke for 1 1/2 uke siden,så hele forrige uke var vi på intensiven og kirurgisk. Men han er kommet hjem og bena og hodet er som før og det blir mann av han igjen. Så det går bra, men var så redd da vi kom inn på mottaket etter at luftambulansen hadde landet. Godt at vi kan se framover.

Nå gleder jeg meg til å lese om hvordan det står til med alle andre her inne!!! Har internett over dagen imorgen også, så om noen vil oppdatere meg litt her så blir jeg glaaad [:D]

såg deg no så lagde ny tråd te deg[:D]

skal si du har det hektisk. men gratulerer så masse med nytt hus og jobb[:D]
lei å høre om broren din. Håper alt vil gå bra.

joda eg kan ta over listen din eg,ingen problem snuppa[:D]

og du?????

du skal ABSOLUTT ikke ha dårlig samvittighet i d hele tatt[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Emmas mamma!

såg deg no så lagde ny tråd te deg[:D]

skal si du har det hektisk. men gratulerer så masse med nytt hus og jobb[:D]
lei å høre om broren din. Håper alt vil gå bra.

joda eg kan ta over listen din eg,ingen problem snuppa[:D]

og du?????

du skal ABSOLUTT ikke ha dårlig samvittighet i d hele tatt[:)]

Så godt med litt samarbeid... =)

Back
Topp