*Emmami*!!!

ORIGINAL: *Emmami*

jo, idag fikk jeg virkelig kjenne på tolmodigheten min[:'(]

brukte 1.5 time på å få emma til å sove, hun var kjempe trøtt å gnikka seg masse i øynene. men sove skulle hun ikke. for hver gang tutten datt ut av monnen, hyyyylte hun til.. men det var jo hennes egen feil, hun reiv den ut av munnen hele tiden. å jeg, inn å ut av soverommet sikkert 1000 ganger.
tok hun opp av senga å hun sovna nesten i armene mine, la hun nedi, å hun hylte til igjen...

har ikke hatt det slik siden hun var bitte liten, så er ikke vant til det, så var mye telling idag for å komme meg gjennom det her. all ære til dere som har det slik med legging hver dag, hadde ikke holt ut jeg!![&o]

Hadde du hatt det slik hver kveld så har du vært vant med det.
Verre når det bare skjer av og til.........

brukte 1.5 time på å få emma til å sove, hun var kjempe trøtt å gnikka seg masse i øynene. men sove skulle hun ikke. for hver gang tutten datt ut av monnen, hyyyylte hun til.. men det var jo hennes egen feil, hun reiv den ut av munnen hele tiden. å jeg, inn å ut av soverommet sikkert 1000 ganger.
tok hun opp av senga å hun sovna nesten i armene mine, la hun nedi, å hun hylte til igjen...

har ikke hatt det slik siden hun var bitte liten, så er ikke vant til det, så var mye telling idag for å komme meg gjennom det her. all ære til dere som har det slik med legging hver dag, hadde ikke holt ut jeg!![&o]

Hehe, uff... [&:]
Ella og er alltid grei å legge[:)]... så hvis hun plutselig en dag er sutrete å ikke vil legges... da blir jeg skikkelig sliten jeg[8|]

All ære til de som sliter med legging ja!!

Tror jeg er litt bortskjemt jeg[:-]

ORIGINAL: Angelmy

Hadde du hatt det slik hver kveld så har du vært vant med det.
Verre når det bare skjer av og til.........

ja det er kanskje sant. ikke noe gøy vertfall. men dere skal være stolt for at dere klare det hver dag! det tar på uannsett om en er vant til det eller ikke, vil jeg tro da:)

Men litt kos var det jo egentlig inni alt det her styret. eg fikk kost masse med hun når hun nesten sovna i armene mine. hun vil aldri ligge rolig der til vanlig, det er sikkert å visst, så jeg smilte litt for meg selv da:P

Joda det sliter en del når an strever med legginga (been there),
så jeg må jo si at det er godt de kvelda man slipper å "krangle".

Hi hi....ja det er aldri så galt at det ikke er bra for no[;)]

Back
Topp