Emmaljunga

hønemor_bunn_100

Gift med forumet
Hei hei.

Dere som har emmaljunga vogner. Hvor mye har dere gitt for de? Med alt av utstyr. ?

Har emmajunge.Veldig fornøyd med den.Jeg kjøpte vår brukt.Ga ca 2000 kr for den.Har ikke peiling på hva en ny koster.

Jeg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi, 8199 kr, fikk med bag med stormtrekk, fottrekk til sittedelen, regntrekk, myggnett og den dyre stelleveska[:)]

hva er storm trekk?

okei:)

okei
 takk

Har kjøpt CiyCross med disse tingene: stelleveske (den ekslusive), regntrekk, myggtrekk, bag, sportsdel, understell, og base til bilstol. Alt dette til 7500kr totalt.
Veldig fornøyd :)

Emmaljunga Mondial Duo med regntrekk og stelleveske, samt bilstol og adapter for 9300 svenske til kurs mellom 77 og 78. Kjøpte på Kattis i strømstad. Det er vel rundt 7200 norske...

Jeg har fått lagt av City Cross med city bagen og fottrekk i Sverige til ca 5500 norske (tror det kostet 6900 svenske eller noe sånt)

Synes det er synd at vognene skal være så dyre her i norge ser man sparer noen 1000 på å kjøpe i sverige. selv vil jeg ha fra england om sviger går med på å ta den med hjem for meg når hun skal besøke svogers;) hihi

Back
Topp