Emmaljunga

M-40455147

Andre møte med forumet
Noen med peiling på emmaljungavogn som kan hjelpe meg? Har kjøpt et understell av en utgått modell (duo de luxe - chrom), noen som vet hvilke liggedeler som passer til denne? Barnas hus mente ingen ville passe da modellen er utgått, men husker fra tidligere (venninners barn for noen år siden) at de festene var universalfester og liggedeler/understell kunne byttes om hverandre.

Det kan nok fort stemme at bagene ikke passer lenger, for det er flere modeller de har kutta ut de siste årene og laget nye hvor tilhørende sittedeler og bager ikke vil passe med eldre vogner.
Du kan eventuelt legge ut bilde, men det er kanskje Emmaljunga Mondial de luxe du har?

Det kan nok fort stemme at bagene ikke passer lenger, for det er flere modeller de har kutta ut de siste årene og laget nye hvor tilhørende sittedeler og bager ikke vil passe med eldre vogner.
Du kan eventuelt legge ut bilde, men det er kanskje Emmaljunga Mondial de luxe du har?
Ja, det stemmer at det er den jeg har bestilt. Mulig jeg må sende den tilbake da.. vet du om det finnes lignende understell i nyere versjon? Skulle så gjerne hatt store, ikke-svingbare hjul.

Ja, det stemmer at det er den jeg har bestilt. Mulig jeg må sende den tilbake da.. vet du om det finnes lignende understell i nyere versjon? Skulle så gjerne hatt store, ikke-svingbare hjul.

Har du kun kjøpt understell uten bag og sittedel?
Flere vogner med svingbare hjul hvor du kan kjøpe en ekstradel hvis du vil ha fast hjul. Her ser du feks en av emmaljungas vogner i nxt90-serien hvor forhjulene er bytta slik at du har fire faste hjul.
Cybex Priam har også lignende eksttadel for å få fire faste hjul :)

Tusen takk for hjelpa ja, har kun kjøpt understell da ei venninne som fikk barn for 3 år siden var helt sikker på at man fikk kjøpt liggedel som passet til understellet. Syns uten tvil det understellet er det fineste og mest praktiske når man bor på bygda uten asfaltert vei. Kurvene under blir så ekstremt fort skitne når de er i stoff og ikke metall. Men da blir det avbestilt/sendt tilbake, så får jeg lete videre etter en annen vogn med understell i metall

Back
Topp