Emmaljunga

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Kan noen forklare meg hva forskjellen på de forskjellige emmaljunga vognene er? Eksr city cross, edge duo og så videre. Hvilken emmaljunga vogn anbefaler dere til landlige strøk med både grusvei og asfalt?

City cross har kun sportsdel og understell, der må du kjøpe til city bag (de fleste selges med dette om du kjøper brukt). City bagen er mindre enn edge duo sin, mye nettere og får plass i litt mindre biler.

På edge duo får du med både sportsdel og bag i ett kjøp. Den er ganske stor, og tar mye plass i bilen og i gangen feks.

Mondial duo er jeg ikke kjent med. Men hvis du går innom en butikk med disse vognene så har de kataloger som beskriver alle vognene deres, hvor store og tunge de er, høyde på håndtak osv. Veldig kjekt :)

Kan noen forklare meg hva forskjellen på de forskjellige emmaljunga vognene er? Eksr city cross, edge duo og så videre. Hvilken emmaljunga vogn anbefaler dere til landlige strøk med både grusvei og asfalt?
Jeg har en Edge duo fra førstemann som jeg har vært fornøyd med. Den er litt stor og tung ut og inn i bilen. Men å trille er det ingen problemer..
Nå har jeg kjøpt meg en super nitro, med city bag, og med svingbare lufthjul. Har ikke testet den på grus ennå, men jeg tror egentlig ikke at det blir noe problem her. Vi bor også på bygda med både grus og asfalt. Er foreløpig kjempe fornøyd med den nye vogna! :)

Bare husk å spørre de i butikken om en vogn som passer behovet ditt så er det lettere å komme fram til merke og type vogn ;) Eks; vi bor i tredje etasje uten heis så vi trenger en bagdel som er lett å bære. Vil heller ikke ha bag som tar veldig stor plass. I tillegg er det greit at vogna er lett å legge sammen og vi ønsker fire hjul som er svingbare og som også kan låses. Når det kommer til sportsdelen vil jeg ha muligheten til at ungen kan sitte mot meg i starten og at vi heller kan snu sportsdelen slik at ungen sitter med ryggen til når han blir litt større :)

Har en Emmaljunga Edge duo fra forrige mann selv og er godt fornøyd med den, da det er god plass i liggedelen til alt av vognposer, dyner osv som man gjerne bruker i januar :happy: Greit å tenke på at den delen er romslig oxo, da man kommer til å bruke den et halvt års tid fremover både vinter, vår og sommer :happy: Forrige mann er født i januar oxo, så snakker av erfaring. Men vogna i seg selv er litt tung og stor når man skal ha den ut og inn av bilen. Men det ble for min del bagateller når det var så mange fordeler :) Vi kjøpte vår i Sverige. Litt rimeligere der ;)

City cross har kun sportsdel og understell, der må du kjøpe til city bag (de fleste selges med dette om du kjøper brukt). City bagen er mindre enn edge duo sin, mye nettere og får plass i litt mindre biler.

På edge duo får du med både sportsdel og bag i ett kjøp. Den er ganske stor, og tar mye plass i bilen og i gangen feks.

Mondial duo er jeg ikke kjent med. Men hvis du går innom en butikk med disse vognene så har de kataloger som beskriver alle vognene deres, hvor store og tunge de er, høyde på håndtak osv. Veldig kjekt :)

Jeg kjøpte city cross i butikk, og da fikk jeg både bagdel og sportsdel på kjøpet! Hørtes veldig rart ut at man bare skal få sportsdel :P

Jeg kjøpte City cross med sportsdel og bag til en samlet pris på barnebutikk. Bor i ei lita bygd med mye grus og skogsveier. Elsker vogna som passer fint inn i bilen

Sniker litt fra februar 2017 :) vi skal ha mondial duo med deluxe understell fordi den er helt fantastisk på vinterføre.. veldig store lufthjul som gjør trilling på både snø og slapsføre til en lek :) det skader heller ikke at det I mine øyne er den vakreste vogna på markedet :) da får den bare være litt stor og tung :)

Back
Topp