Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Kan noen forklare meg hva forskjellen på de forskjellige emmaljunga vognene er? Eksr city cross, edge duo og så videre. Hvilken emmaljunga vogn anbefaler dere til landlige strøk med både grusvei og asfalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en Edge duo fra førstemann som jeg har vært fornøyd med. Den er litt stor og tung ut og inn i bilen. Men å trille er det ingen problemer..Kan noen forklare meg hva forskjellen på de forskjellige emmaljunga vognene er? Eksr city cross, edge duo og så videre. Hvilken emmaljunga vogn anbefaler dere til landlige strøk med både grusvei og asfalt?
Men reis i en butikk, å be dem forklare deg der.Kan noen forklare meg hva forskjellen på de forskjellige emmaljunga vognene er? Eksr city cross, edge duo og så videre. Hvilken emmaljunga vogn anbefaler dere til landlige strøk med både grusvei og asfalt?
Greit å tenke på at den delen er romslig oxo, da man kommer til å bruke den et halvt års tid fremover både vinter, vår og sommer
Forrige mann er født i januar oxo, så snakker av erfaring. Men vogna i seg selv er litt tung og stor når man skal ha den ut og inn av bilen. Men det ble for min del bagateller når det var så mange fordeler City cross har kun sportsdel og understell, der må du kjøpe til city bag (de fleste selges med dette om du kjøper brukt). City bagen er mindre enn edge duo sin, mye nettere og får plass i litt mindre biler.
På edge duo får du med både sportsdel og bag i ett kjøp. Den er ganske stor, og tar mye plass i bilen og i gangen feks.
Mondial duo er jeg ikke kjent med. Men hvis du går innom en butikk med disse vognene så har de kataloger som beskriver alle vognene deres, hvor store og tunge de er, høyde på håndtak osv. Veldig kjekt![]()
City cross er sportsdelen med understell, så må man i tillegg kjøpe en city bag, som du da helt sikkert gjorde![]()
De gjorde ikke det der vi handlet, men det er sikkert forskjellig fra butikk til butikkJa, men den selges som en pakke med både bag, sportsdel og understell i butikken![]()
City cross har kun sportsdel og understell, der må du kjøpe til city bag (de fleste selges med dette om du kjøper brukt). City bagen er mindre enn edge duo sin, mye nettere og får plass i litt mindre biler.
På edge duo får du med både sportsdel og bag i ett kjøp. Den er ganske stor, og tar mye plass i bilen og i gangen feks.
Mondial duo er jeg ikke kjent med. Men hvis du går innom en butikk med disse vognene så har de kataloger som beskriver alle vognene deres, hvor store og tunge de er, høyde på håndtak osv. Veldig kjekt![]()