emmaljunga!

manfred

Elsker forumet
noen som har smart duo?

er den ille tung? hva er forskjellen på den og edge duo?

har den ikke (har city cross). men husker forskjellen fra da jeg søkte rundt de forskjellige modellene.

Smart er en forenklet utgave av de større vognene til emmaljunga hvor de har strippet bort mye av finessene som edge/mondial har. Så du får mye vogn for pengene (den er billigere). så tror ikke den er like tung som edge/mondial selv om den ligner.

Smart duo har IKKE;
Den termobunnen med lufting du kan åpne/lukke
Ikke "vuggefunksjon" på vognbagen.
Lufting og myggnett i kalersjen, lufthjul. Det har edge.

Og så har de forskjellig håndtak, det er teleskophåndtak på edgen. Og man kan slå håndtaket over slik at man triller fra begge ender.

Jeg har duo egde og er kjempefornøyd. TUNG vogn, men stødig på alle underlag. Og stor vognbag med god plass.

var en tur i sverige i dag, den moddelen smart selges ikke lenger vist nok. off syns d er litt vansklig d vogngreine jeg. er en del på farta å så hadde ikke tenkt meg så tung vogn å løfte ut og inn av bilen, men samtidig så er greit med litt komfor når en går tur også da....hmmm

ORIGINAL: manfred

var en tur i sverige i dag, den moddelen smart selges ikke lenger vist nok. off syns d er litt vansklig d vogngreine jeg. er en del på farta å så hadde ikke tenkt meg så tung vogn å løfte ut og inn av bilen, men samtidig så er greit med litt komfor når en går tur også da....hmmm

da anbefaler jeg deg city cross på det sterkeste! utrolig deilig å trille + lett.

ORIGINAL: KuleMageIgjen

ORIGINAL: manfred

da anbefaler jeg deg city cross på det sterkeste! utrolig deilig å trille + lett.

d gjorde ho i butikken også, den kjennes veldig go ut [:)]

myser litt på brio også nå, hehe skal ikke være enkelt! er gla i luft hjul. har en quinny 3xl nå, liker ikke at jeg må ta av bag for å slå den sammen!

City Cross anbefales på det sterkeste her også![;)]
Jeg elsker den vognen! Så lett å ta med seg, og en drøm å trille.
Sliter ikke med plassen heller vi nei! Er SÅÅ fornøyd [:)]

anbefaler som sagt simo jeg da heheh men det er nå meg... city crossen skal og være bra... eller brio happy med offroad lufthjul :)

har du ikke handlet vogn enda eller skal du bare ha ny ???

Jeg har egde modellen og er super fornøyd,men den tar litt stor plass i bilen.

Smart selges en, bare ikke på det internasjonale markedet, så er ikke alle land som har den lenger, venninna mi fikk nettopp sin smart i 2011 farge[;)] og den har luft hjul, city cross som ikke har det[;)] Ellers alt Anahen sa[:)]

ORIGINAL: Bare Sissi

anbefaler som sagt simo jeg da heheh men det er nå meg... city crossen skal og være bra... eller brio happy med offroad lufthjul :)

har du ikke handlet vogn enda eller skal du bare ha ny ???

Simo er helt uaktuelt :) hehe, har jeg aldri likt noe særlig, og de er jo også ganske tunge! nei jeg har denna quinnyen som jeg ikke er veldig fornøyd med. liker ikke å måtte demontere før jeg kan sette den inn i bilen, også er jeg mer gla i 4 hjul har jeg funnet ut etter å ha brukt denne. jeg hadde en basson i mange år, den var 7 år gammel når jeg solgte den, ikke noe falmet og ikke noe rust. så dum var jeg vel når jeg solgte den, men får ikke kjøpt ny sånn her i nærheten lenger heller!

dem selger flotte basson duo vogner på lillehammer nå å da :) 

ORIGINAL: Gydab

City Cross anbefales på det sterkeste her også![;)]
Jeg elsker den vognen! Så lett å ta med seg, og en drøm å trille.
Sliter ikke med plassen heller vi nei! Er SÅÅ fornøyd [:)]

Samme her!

Jeg har smarten, jeg er KJEMPE fornøyd!! :)

ORIGINAL: Bare Sissi

dem selger flotte basson duo vogner på lillehammer nå å da :) 

litt langt å kjøre 3,5 time for å handle vogn også!

Back
Topp