Emmaljunga vs Buhaboo Donkey?

Sommerbaby4

Blir kjent med forumet
Jeg vil gjerne høre om erfaringer og anbefalinger mellom Emmaljunga Double Viking 735 eller Emmaljunga generelt, og Bugaboo Donkey+ Duo.
Jeg skal kjøpe søskenvogn ettersom at eldstemann er 16 mnd når neste kommer. Og tar gjerne imot tips :)

Fordelen med Bugaboo er jo at du kan gjøre om den til singelvogn når du ikke har begge barna med. Dette kan du ikke med emmaljungavognen. Jeg for min del like looken bedre på bugaboo også, men det er jo en smakssak[emoji4]

Men hvordan er bugabooen ut på tur? Jeg har en beemoo nå og jeg hater å gå tur i skog og på grus med den. Den er veldig tung å gå tur me i sånt terreng.

Men hvordan er bugabooen ut på tur? Jeg har en beemoo nå og jeg hater å gå tur i skog og på grus med den. Den er veldig tung å gå tur me i sånt terreng.

Helt kanon! [emoji4] Hadde Bugaboo buffalo til minste storebror og den var kjempegod å trille på all slags føre. Jeg brukte den atpåtil som joggevogn.
Da var det verre med Duo S-understellet til edge duo-vogna jeg hadde før jeg kjøpte buffaloen. Det dirret selv i låst posisjon. Det opplevde jeg aldri med buffalo.
Solgte edge duo-vogna fordi jeg syns sportsdelen var helt udugelig på den. Elsket bagen, men vogna ble hat etter bag-perioden. Tror sportsdelen til søskenvogna til Emmaljunga er mer lik bugaboo og sikkert bedre. De har etterlignet mye.

Back
Topp