Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært helt sikker på Emmaljunga edge er den vogna vi skal ha, men jeg begynner å se mer og mer på bugaboo buffalo. Kan noen fortelle om eventuelle erfaringer med vognene? Sikkert mange som har begynt å få de i hus nå[emoji87]
Det er bagdelen jeg har tenkt på med Edge også, den ser så fin og god ut og veldig mange er fornøyd med den. Sittedelen har jeg egentlig ikke hørt så mye om [emoji85][emoji85] åå vanskelig det herJeg har Emmaljunga Duo Edge og har vært veldig fornøyd med den i vinter når lille har ligger i den store lune baggen. Liker særlig godt at baggen er så stor at hun fortsatt får plass i den nå som hun er 6 mnd og at den har et rygglene som kan settes opp så babyen kan sitte litt mer oppreist uten at vi har måtte bytte til sportsdelen. Genialt når ungen blir utålmodig i vogna, men fortsatt ikke kan sitte så mye.
Men nå som hun begynner å sette seg såpass opp at det snart trengs seler har vi tatt frem sportsdelen og den liker jeg ikke så godt...[emoji51] den er gigantisk! Vesla her drukner helt i den...
Har aldri prøvd bugabooen da, så den vet jeg ingenting om.