Emmaljunga vs bogaboo??

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Noen som har hatt begge som kan dele erfaring, med fordeler og ulemper?

Vi har hatt Emmaljunga Mondial Duo til første barnet og har vært kjempe fornøyd. Den er stabil og robust, romslig i både bagdel og sittedel, god på alle slags terreng. Gode dempere slik at barnet ikke ligger og skrangler eller rister oppi baggen :) Og jeg synes de er veldig smakfulle og pene! Ulempen har vært at den er fryktelig tung og løfte ut og inn av bil! Man blir ganske lei av det. Så tar den jo ganske stor plass i bilen også.

Har aldri hatt Bogaboo selv, men synes de er kule å se på. Har prøvd å trille inne i butikk og løfte bagdelen, og den er jo myye lettere enn emmaljunga. Men - er den egentlig god og trille på snø og grus osv? Den virker så "skranglete" i forhold til emmaljunga. I tillegg så ser bagdelen mye smalere ut, er det noe god plass til voksipose i den?

Håper på innspill! :)

Bugaboo sier den kan brukes i all slags terreng. Den har jo låsbare hjul så du har mulighet til å låse hjulene når du går i mye snø. Har ikke prøvd selv hvordan den er å trille i mye snø. Men jeg vil tippe emmaljunga er litt lettere og ta seg fram i når det er mye snø.
Den har plass til voksi pose. Men bugaboo har også egen vognpose som er tilpasset vognen.

Bugaboo sier den kan brukes i all slags terreng. Den har jo låsbare hjul så du har mulighet til å låse hjulene når du går i mye snø. Har ikke prøvd selv hvordan den er å trille i mye snø. Men jeg vil tippe emmaljunga er litt lettere og ta seg fram i når det er mye snø.
Den har plass til voksi pose. Men bugaboo har også egen vognpose som er tilpasset vognen.

Det ble emmaljunga. Har god erfaring med den fra før av, selv om den er tung og løfte. Men ble så skeptisk til voksipose i sittedelen til bogaboo og det at jeg tipper emmaljunga er lettere å trille i snø. Med termin i oktober er går det jo fort mot snølagte veier :)

Bli emmaljunga hær å. Va å så i dag. Lounge black bli det. Ska bestill etter oul tenkt vi

Back
Topp