Emmaljunga vogn!

ozon

Gift med forumet
Nå har jeg ringt babykos A/S, i stavanger.. Tenkte jeg skulle skrive det jeg fant ut her, slik at andre og kan dra nytte av det[:)]

DET ER AKKURAT I SKIFTET TIL AT 06 MODELLENE KOMME INN, PRISENE PÅ DE ER;
classic- 7498,-
edge- 7998,-
smart- 6498,-

smart er den med minst extra, mens edge er den med alt lixom. vendbart håndtak o.l.. Etter det jeg har hørt er vognene veldig gode og holder høy kvalitet..

Dette var det jeg fant ut, håper at andre og kan dra nytte av det[:)] Jeg har hvertfall sinnsykt lyst på vogna, men må hørre med min mann om økonomien tåler det...

det kan ikke være riktig med 6500 på smart vognen. Jeg fikk vite at den kostet 4990,- i Tønsberg og i Oslo. Hmmmmmmmm. nå skal jeg ringe i morgen igjen :(

Men takk for innlegget du skrev

Det var det jeg fikk beskjed om.. mer vet jeg ikke, syntes det hørte veldig dyrt ut.. Gidder du legge ut hva du finner ut vis du snakker med dem?

jeg legger ut her i morgen jeg også vettu :)

Ser den bra ut ? Det er den jeg har såååååååååååå veldig lyst på....

Det er forskjellig pris i de forskjellige byene. Det spørs om det er flere babybutikker som selger emmaljunga eller bare en. I Haugesund er det to butikker som selger emmaljunga, derfor billigere her enn i Stavanger. I Stavanger er det bare en forhandler av emmaljunga (så vidt jeg vet), derfor litt dyrere der. Du bør derfor sjekke pris i din butikk, evt distriktet rundt deg.

Jeg skal kjøpe min emmaljunga i morgen[:D]

Jeg synes det var så vanskelig å justere handtaket på emmaljunga vognene.. Simo sine er jo så enkel.. Men jeg VIL HA emmaljunga.. Hvordan er 06 modellen da? Siiii at den er enkel!!!

Hvordan da vanskelig å stille håndtaket!?[8|]
Åssen syns du plassen og sånn er i selve vogna!?
Blitt veldig nysgjerrig på denne vogna nå,jeg gitt...[;)]

Simo har sånn handtak som du bare trykker på sidene av også justerer du det opp og ned.. Mens de emmaljunga vognene vi så på idag hadde noen greier du skulle skru på ellerno? MEN, på www.emmaljunga.se hadde de jo de nyeste vognene å de har faktisk sånn handtak som vi vil ha! Flotte greier[:D] Men du som fikk med alt det der, Nahemah, er det standar at man får med alt det der? Det er jo genialt! Hvor kjøpte du vogna forresten?

NÅ HAR JEG RINGT BÅDE TIL BUTIKK I TØNSBERG OG TIL EN I SVERGIE (STRØMSTAD)

Prisen er veldig lik i Norge og i Svergie. Prisen på smart duo vogn: sort og rosa NOK: 4995,- SEK 4990,- (Modell: 2006)

Ja da har jeg ringt å fått enda litt ny info :)

Det skulle være veldig lett å justere handtaket på disse vognene sa hun hyggelig damen jeg pratet med (jeg spurte generelt mest om smart duo kombi). Leveringstid 3-4uker på disse, alle farger lik pris : Ellers blir det billigere å handle i Svergie eller få fraktet det fra Svergie :)

Må bare spørre.... på duo kombi vognene, (hvorfor heter det egentlig både duo og kombi samtidig?) det er jo en bærebag og en sportsvogn.. Så har vi jo den skjermen, fortår dere hva jeg mener.. Den som beskyter mot lys og alt sånn.... Dette ble et vanskelig spørsmål å forklare.. Er det ikke sånn når du gjør vogna om til sportsvogn? Skjønner meg ikke helt på det her.... Noen som forstår hva jeg mener, og kan hjelpe meg?

Nå spør du bra, hehehe. Jeg vet egentlig ikke jeg. Men regner med at der er en kombinasjon av begge deler, har i hvertfall hørt at disse vognene er større innvendig enn en kombi vogn + at bagen kan tas ut lettere enn det du kan gjør med en duo vogn. Dette er det jeg har i hvertfall hørt og lest.

Back
Topp