Emmaljunga vogn

Så bra å høre mange sine erfaringer! Er fortsatt veldig i tenkeboksen på dette med understell, heller litt mot å ta sjansen på å prøve de luftfylte svingbare (duo s air). Hadde simo kombivogn sist for 11 år siden med 4 faste hjul og selv om jeg likte vogna husker jeg hvor mye manøvrering det var på kjøpesenter og i byen. Hun i butikken mente duo s air- understellet hadde så store hjul at det ikke skulle være noe problem på snø og grus hvis man låste hjulene.
Det er det som er så dumt, man vet ikke hva man skal tro. Vi har vært innom flere babybutikker i Bergen, og på barnevognservice så sa de at de anbefalte ikke duo s air understellet på typisk Bergens vintervær,så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Kjedelig når man ikke er helt sikker på hva man skal velge :(

Jeg har levert sønnen i bhg hele vinter med de svingbare/låsbare framhjulene på det chassiset og det har vært mye snø. Det har gått fint. Men har de hjulene uten luft så vet ikke om det er stor forskjell..

Vi har faste hjul med sport understell som man kan vende vognas kjøre retning bare ved å vippe styret over sittedelen uten og ta den av MEN jeg synes vogna er tung med det understellet. Særlig som andre sier i butikker, og trange steder med mye folk.
Noen som aner pris på nytt understell?

Når man skal kjøpe en emmaljunga vogn, er det best å kjøpe på barne butikkene eller sparer man mer på å bestille vognen var enmaljungas hjemmeside? :)

Når man skal kjøpe en emmaljunga vogn, er det best å kjøpe på barne butikkene eller sparer man mer på å bestille vognen var enmaljungas hjemmeside? :)

Du kan bestille den på nettet, men må hente den med din forhandler. Så har ikke noe å si, samme pris, å må hentes via butikk uansett :)

Obs! Det kan være at forhandler har egne priser ut i fra det som stor på nettsiden til Emmaljunga.

Back
Topp