Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må drasse med meg vognen opp to sett med trapper når jeg skal inn døren, så vil jo helst at den ikkje skal være fryktelig tungHva trenger du av vogn da? Må den inn i bilen? I terreng? På butikken? Stor bag? Ergonomisk sittedel eller ikke?
Jeg har Edge duo med duo s air understell og er veldig fornøyd. Ville ha stor bag siden han er 6 mnd i desember og med vinterpose så tar det plass. Har heller ikke bil så at den tar stor plass i bilen gjør meg ingenting. Ville ha svingbarehjul for det er lettere å styre vognen og med dårlige veier og brostein et lufthjul veldig kjekt. Ville heller ikke ha ergonomisk sittedel for syns ikke det ser noe behagelig ut å sitte. Så da falt valget på Edge med svingbare lufthjul![]()
Jeg må drasse med meg vognen opp to sett med trapper når jeg skal inn døren, så vil jo helst at den ikkje skal være fryktelig tung![]()
Bor i Bergen, så i ullent terreng må den. I form av byturer, fløyen, brostein.. Den må inn i bil ja.
Leser at Viking er den letteste mod, men syntes sittedelen ser så ustabil ut.