Emmaljunga vogn -sportsdel

**Eggerøra**

Forumet er livet
Har emaljunga sport duo. Har nå brukt sportsdelen en tid, men irriterer meg over at det er store åpninger på sidene, og at den bøyde stangen vises... Skal det virkelig være sånn...? Finner ikke ut noen måte å dekke det til på... [:o] Ikke får jeg festet skjermen ordentilig til ryggen heller, den bare dras over der når ryggen er nede, og henger liksom bare der når den er oppe...

(hvis jeg ikke svarer på evt svar, er det fordi jeg ikke finner strømkabelen til PC'en, og er strax tom for strøm) [;)]

Har edge duo, så kan ikke kjenne meg igjen i problemet(hvis jeg skjønner det da![:D])
Fins det ikke en sånn kappe som er inni en glidelås på hetta, som du trekker ned under  ryggen[:)]?

ORIGINAL: Lykkeligx2

Har edge duo, så kan ikke kjenne meg igjen i problemet(hvis jeg skjønner det da![:D])
Fins det ikke en sånn kappe som er inni en glidelås på hetta, som du trekker ned under  ryggen[:)]?

Tror ikke det, for er en knapp der som jeg brukte å feste på bag'en... Men skal se når jeg er ved vognen [;)]

Det er stort glippe mellom hetta og selve vognene/ryggen på vognen, så jeg ser rett gjennom og ned på bakken, liksom... Godt når det er varmt ute da, med ekstra ventilasjon, men ikke fullt så godt når det er kald sno [&:]

ORIGINAL: sovik

har sikkert smart duo combi du da. den er i hvertfall slik.

Hehe kan godt hende ja, kjøpte den brukt og hun ante ikke hva det var slags [8|][:D]
ok, får polstre litt ekstra når det er kaldt da [;)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Er det på sidene ved kalesjefestet du mener eller bak ved kalesja (under hodeenden)? [:)]

På sidene ved festet når ryggen er nede

ja se der da, skal det være sånn altså [:'(]
Jaja... Han koser seg nå uansett, får bare pakke rundt ham litt [:)]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Er det på sidene ved kalesjefestet du mener eller bak ved kalesja (under hodeenden)? [:)]

Sånn er det på vår Edge også....

Hmmm..dette var rart, sånn er det ikke på vår..skal sjekke hvordan det ser ut[:D]!

ORIGINAL: **Eggerøra**

Sånn er det på vår Edge også....

Hmmm..dette var rart, sånn er det ikke på vår..skal sjekke hvordan det ser ut[:D]!

sånn er det her også

Ja, merkelig opplegg for meg så virker det som om emmaljunga har brukt lite tid på designet på sportsvogn delen... arG!

Kikka på vår vogn nå, og den stålbøylen er det polstring foran, og den åpningen man ser, kan jeg tette med den ekstra kappen [:)]! Den kappen som er skjult inni glidelåsen nederst på hetta[:)]..

Kikka på vår vogn nå, og den stålbøylen er det polstring foran, og den åpningen man ser, kan jeg tette med den ekstra kappen [:)]! Den kappen som er skjult inni glidelåsen nederst på hetta[:)]..

Hmmm...så rart! Hvilken årsmodell har du?

Fikk ny fra flyselskapet et par mnd før minsten ble født[:)]! Men ser på bildet ditt at den stålbøylen kan polsters hos deg også, det er bare brettet forover..!

Hmmm...så rart! Hvilken årsmodell har du?

Fikk ny fra flyselskapet et par mnd før minsten ble født[:)]! Men ser på bildet ditt at den stålbøylen kan polsters hos deg også, det er bare brettet forover..!

Ja, det er godt mulig...har sett det nå at det er brettet på bildet... Burde nesten vært sånn at man kunne tre det "trekket" over bøylen, men det er hvertfall bedre enn ingenting sånn det er nå da... [:)]

Ja, enig i at det kunne vært bedre[:)]!

Back
Topp