Emmaljunga vogn på Svenskegrensen?

hun svarer fort:-D

ORIGINAL: Lille0385

hun svarer fort:-D

tok tlf med en gang jeg ringte og

ORIGINAL: snuppa80

Ikke akkurat på grensa, men Snøvit i Arvika selger Emmaljunga[:)] Vi kjøpte der....

Vi også. Og den var billig

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: snuppa80

Ikke akkurat på grensa, men Snøvit i Arvika selger Emmaljunga[:)] Vi kjøpte der....

Vi også. Og den var billig

hva betalte dere da?
hvilken emmaljunga var det?

fikk svar nå, blir 6700,- norske for edge duo! hmmm, huff ejg er så usikker...
åsså lurer jeg også på om jeg bare skal være smart og spare de pengene og bruke den vogna jeg har, men er ikke fornøyd med den...usj!

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

åsså lurer jeg også på om jeg bare skal være smart og spare de pengene og bruke den vogna jeg har, men er ikke fornøyd med den...usj!

av ren nysgerrighet, hvilken har du nå?[:)]

jeg sjekket på valutakalkulatoren på dnb rett etter jeg ringte her om dagen og da ble det 6200. spurte da om edge med klassisk understell

ORIGINAL: larviksjenta

jeg sjekket på valutakalkulatoren på dnb rett etter jeg ringte her om dagen og da ble det 6200. spurte da om edge med klassisk understell

jeg sjekket på dnb nå.. men dette var med sport undestell [;)]

ORIGINAL: Lille0385

av ren nysgerrighet, hvilken har du nå?[:)]

Jeg har en simo duovong[;)]

Kjøpte Edge med eksklusiv stelleveske og sportsunderstell på Kattis nå på søndag! Den kom på 8390 SEK (ble 400 SEK ekstra for den store stelleveska). Dette ble 6850 norske kroner. Må huske på at bankene tar litt ekstra i sånn valutagebyr.

Npr jeg var å sjekket pris her så skulle de ha 7999kr for 07 vognen i fjor!
Så jeg dro til sverige (babyproffsen) å betalte 7600 svenske kr for 09 vognen [:D]
har emmaljunga ege duo [:D]

babyproffsen har emmaljunga scooter iallefall, kjøpte min der til 1800 norske[:D]

men er kanskje ikke sportsvogn du er ute etter

Back
Topp