Emmaljunga viking

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har denne? Med lufthjul? Har fått det for meg at denne vogna er så fin! Vil gjerne høre erfaringer og se bilder:)

Har du sett vogna i virkeligheten? Den er utrolig liten, ligner nesten ei dukkevogn.. Hadde nesten bestemt meg for den vogna før jeg gikk i butikken, fikk ganske bakoversveis da jeg så den :-p Endte opp med bugaboo buffalo og håper jeg blir fornøyd med den :-)

Har du sett vogna i virkeligheten? Den er utrolig liten, ligner nesten ei dukkevogn.. Hadde nesten bestemt meg for den vogna før jeg gikk i butikken, fikk ganske bakoversveis da jeg så den :-p Endte opp med bugaboo buffalo og håper jeg blir fornøyd med den :-)
Ja, jeg har sett den flere ganger. Synes den er så liten og søt, og det er det jeg liker med den:)
Bagen er likevel romslig. Litt usikker på hvordan hjulene er på forskjellig underlag da.
Kommer nok ikke til ha den som eneste vogn da, har litt vogndilla hehe. Har akkurat kjøpt vogn nr. 7 nå, men vil fortsatt prøve fler:)

Vurderer super viking til han på 17 mnd, lurer på om det kanskje er en større versjon av Viking?

Vurderer super viking til han på 17 mnd, lurer på om det kanskje er en større versjon av Viking?
Ja, den er bredere ja. Og så kan du bruke de "vanlige" sportsdelene og bagene på samme understellet hvis man vil bytta ut.

Men jeg synes den er litt for brei, liker små vogner:)
Har vurdert den da, både viking og super viking kan man kjøpe så mye fint tilbehør til. Og så liker jeg svingbare fremhjul, men jeg sverger til lufthjul!

Back
Topp