Emmaljunga understell

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som vet om Emmaljunga fortsatt har et understell med 4 faste hjul, som har vendbart styre?
Står jo ingenting om hvert enkelt understell på sidene deres.

Noen som vet om Emmaljunga fortsatt har et understell med 4 faste hjul, som har vendbart styre?
Står jo ingenting om hvert enkelt understell på sidene deres.

Ut i fra nettsiden deres ser det ut som de ikke har det understellet lenger. Men det beste er vel å ringe en forhandler å høre med dem :-)

Ut i fra nettsiden deres ser det ut som de ikke har det understellet lenger. Men det beste er vel å ringe en forhandler å høre med dem :)

Håpet noen visste, har hørt med 3 forskjellig forhandlere og ingen har peiling på noe som helst, for de heller hadde ikke oversikt over de enkelte understellene. De kunne fortelle meg vekt og størrelse, men thats it.
Fikk beskjed om at jeg kunne komme dit å bestille når jeg visste hva jeg skulle ha. Men jeg vet jo ikke hva jeg skal ha, for ingen kan svare på dette med understellet.

Håpet noen visste, har hørt med 3 forskjellig forhandlere og ingen har peiling på noe som helst, for de heller hadde ikke oversikt over de enkelte understellene. De kunne fortelle meg vekt og størrelse, men thats it.
Fikk beskjed om at jeg kunne komme dit å bestille når jeg visste hva jeg skulle ha. Men jeg vet jo ikke hva jeg skal ha, for ingen kan svare på dette med understellet.

Shit..det var dårlig service! E ikke mulig å høre med emmaljunga selv da? :) sende de en mail eller noe :-)

Shit..det var dårlig service! E ikke mulig å høre med emmaljunga selv da? :) sende de en mail eller noe :)

Hadde jeg bare visst hva vendbart styre er på svensk så :p

Det heter faktisk teleskop "styre" ;-) så kanskje de forstår deg da :)

Men de har jo både teleskopstyre og en ting til. Hehe. Får se om jeg får overtalt noen til å svinge meg innom en større butikk i Trondheim på fredagen, for de skal ha vognene i butikken med de forskjellige understellene.

Å understellet hette sportsunderstell ;)

Ja, det hette sportsunderstell tidligere, men de har ikke sportsunderstell i hele tatt lengre. Så er ikke sikkert de har vendbart lengre.

Bebito i Trondheim bør kunne svare deg :happy: teleskop styre betyr bare at du trekker håndtaket ut og opp som ett teleskop - behover ikke være vendbart fordi. Det motsatte er ett understell med "knekkledd" :)

Bebito i Trondheim bør kunne svare deg :happy: teleskop styre betyr bare at du trekker håndtaket ut og opp som ett teleskop - behover ikke være vendbart fordi. Det motsatte er ett understell med "knekkledd" :)

Ja, det er det jeg vet. For vi kunne velge begge deler på vogna sist gang.
Er Bebito jeg tenkte jeg skulle stikke innom, om jeg får tid :) ikke det, har jo noen måneder enda. Hehe

Ja, det er det jeg vet. For vi kunne velge begge deler på vogna sist gang.
Er Bebito jeg tenkte jeg skulle stikke innom, om jeg får tid :) ikke det, har jo noen måneder enda. Hehe
Kan jo hende de har igjen noen på lager, sånn hvis de er på vei ut mener jeg. Var derfor jeg tenkte du kunne ringe å høre, så kanskje du får en god deal hvis de går ut :happy:

Kan jo hende de har igjen noen på lager, sånn hvis de er på vei ut mener jeg. Var derfor jeg tenkte du kunne ringe å høre, så kanskje du får en god deal hvis de går ut :happy:

Jeg skal stikke innom de i morgen om jeg får tid. Det som er mest synd er at man ikke får kjøpt orginal bagen løs. For jeg har understellet, men trenger ny bag. Kan kjøpe den city bagen, men det er liten.

Back
Topp