Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om Emmaljunga fortsatt har et understell med 4 faste hjul, som har vendbart styre?
Står jo ingenting om hvert enkelt understell på sidene deres.
Ut i fra nettsiden deres ser det ut som de ikke har det understellet lenger. Men det beste er vel å ringe en forhandler å høre med dem
Håpet noen visste, har hørt med 3 forskjellig forhandlere og ingen har peiling på noe som helst, for de heller hadde ikke oversikt over de enkelte understellene. De kunne fortelle meg vekt og størrelse, men thats it.
Fikk beskjed om at jeg kunne komme dit å bestille når jeg visste hva jeg skulle ha. Men jeg vet jo ikke hva jeg skal ha, for ingen kan svare på dette med understellet.
Shit..det var dårlig service! E ikke mulig å høre med emmaljunga selv da? sende de en mail eller noe
Hadde jeg bare visst hva vendbart styre er på svensk så
Det heter faktisk teleskop "styre" ;-) så kanskje de forstår deg da
Å understellet hette sportsunderstell
Bebito i Trondheim bør kunne svare deg teleskop styre betyr bare at du trekker håndtaket ut og opp som ett teleskop - behover ikke være vendbart fordi. Det motsatte er ett understell med "knekkledd"
Kan jo hende de har igjen noen på lager, sånn hvis de er på vei ut mener jeg. Var derfor jeg tenkte du kunne ringe å høre, så kanskje du får en god deal hvis de går utJa, det er det jeg vet. For vi kunne velge begge deler på vogna sist gang.
Er Bebito jeg tenkte jeg skulle stikke innom, om jeg får tid ikke det, har jo noen måneder enda. Hehe
Kan jo hende de har igjen noen på lager, sånn hvis de er på vei ut mener jeg. Var derfor jeg tenkte du kunne ringe å høre, så kanskje du får en god deal hvis de går ut