Emmaljunga super viking

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Noen som har den, eller har erfaring med den?

Var å så på barnevogn i dag, og står mellom super viking og super nitro. Virker veldig greit at bagen på super viking er liten og nett (men samtidig større enn citybag), og at den kan bæres med ei hånd. Det jeg lurer mer på er sportsdelen, som er egonomisk. Barnet kan dermed ikke ligge flatt, men blir liggende litt i "sittestilling" på et vis.. Noen med erfaring med sportsdelen til super viking? På butikken anbefalte hun den veldig, den er lettere enn sportsdelen til super nitro, og fysioterapeuter mener at den ergonomiske sittedelen er bedre enn den vanlige, flate liggestillingen..

Noen? :)

Du kan velge super viking-bag og super nitro-soortsdel :) bare hør med de på butikken, så ordner de det for deg! Ei venninne av meg har gjort det, og er storfornøyd med vogna si!

Du kan velge super viking-bag og super nitro-soortsdel :) bare hør med de på butikken, så ordner de det for deg! Ei venninne av meg har gjort det, og er storfornøyd med vogna si!

Ja, hun i butikken sa også at det går ann å kombinere. Så tror kanskje uansett at jeg går for super viking bagen. Men klarer ikke bestemme meg for sportsdel. Vet du hvorfor venninna di ikke valgte super viking sportsdel?

Jeg liker sportsdelen til super viking veldig godt, å frøkena sover kjempe godt i den! Liker godt kalesjen på den å. Den kan man trekke godt frem :)

Å bagen er kjempe flott å, er kjekt at man kan bær den så enkelt med seg :)

Ja, hun i butikken sa også at det går ann å kombinere. Så tror kanskje uansett at jeg går for super viking bagen. Men klarer ikke bestemme meg for sportsdel. Vet du hvorfor venninna di ikke valgte super viking sportsdel?
Hu syntes at her "nord" (Trøndelag) ble den lite lun. Den standard sportsdelen (super nitro) var lunere og man kunne trekke kalesjen godt framover. I tillegg render flat liggestilling isteden for ergonomisk. Husker ikke om det var forskjell på liggelengde. Vet ikke om super viking sin sportsdel har det, men i super nitro er det myggnett og solskjerm integrert i kalesjen. :)

Jeg valgte Super Nitro da jeg ventet vinterbaby og den var mer lun enn Super Viking synes jeg :)
Utenom det synes jeg begge to er flotte vogner og fantastiske å trille :)

Vi har super viking og e strålende fornøyd :) begge ungene trives i sportsdelene sine :) til og med min lange 2 åring har god plass i sportsdelen, den er mye lengre rygg på enn city sportsdelen :) syns den virker lun nok eg med fottrekket på, kan trekke skyggen ganske så langt ned :)

Back
Topp