Emmaljunga super viking eller britax go next?

LykkeINovember

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med disse vognene? Vi får en novemberbaby så trenger litt plass til en god vignpose. Testet de to vognene i butikken igår og kunne gjerne hatt en vogn som var en kombinasjon av de to. ;)
Sover barn godt i sportsvogndelen i disse vognene?

Håper noen har noen gode tips og erfaringer!

Har brio GO next. Ikke tatt den i bruk enda, men er fornøyd så langt. Har også bilsete til å klikke på understellet.
Hadde Brio GO sist og digget den :)

Til super viking kan du vel ha vanlig emmaljunga bag? Ellers ser jo super viking bagen god og romslig ut den også.
Men ingen vogner slår britax go next på fjæring!
Supe nitro kommer med lufthjul i 2016 kolleksjonen som kommer i august/september, verdt å vurdere den også:)

Til super viking kan du vel ha vanlig emmaljunga bag? Ellers ser jo super viking bagen god og romslig ut den også.
Men ingen vogner slår britax go next på fjæring!
Supe nitro kommer med lufthjul i 2016 kolleksjonen som kommer i august/september, verdt å vurdere den også:)

Vi følte britax vogna var litt løs og kanskje litt vinglete? Har du erfaring med vogna? Syns du den er stabil? Likte mye med den vogna ellers. :)

Vi følte britax vogna var litt løs og kanskje litt vinglete? Har du erfaring med vogna? Syns du den er stabil? Likte mye med den vogna ellers. :)
Ingen erfaring, bare titta på den i butikken. Ble imponert over den gode fjæringen.

Jeg hadde gått for Go Next :) har Go selv, og mini sover så utrolig godt i den pga fjæringen, og den er så lett å trille. Har ikke testet sportsdelen, men datteren til en venninne sover kjempe godt i den :) antar at Go next er lik :)

Jeg hadde gått for Go Next :) har Go selv, og mini sover så utrolig godt i den pga fjæringen, og den er så lett å trille. Har ikke testet sportsdelen, men datteren til en venninne sover kjempe godt i den :) antar at Go next er lik :)

Takk for info! :) da blir det nok den! ;) butikkmannen mente at barn kanskje ikke sov så godt i sportsvogndelen pga liggestillingen, men da vet jeg bedre! ;)

Takk for info! :) da blir det nok den! ;) butikkmannen mente at barn kanskje ikke sov så godt i sportsvogndelen pga liggestillingen, men da vet jeg bedre! ;)
Barn må jo ikke sove flatt :) demperne gjør at vognen vugger mens du går, så de blir jo vugget i søvn :)

Back
Topp