Emmaljunga sportsdel

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Vet det er et par stykk her inne som har emmaljunga. Har dere byttet til sportsdelen? Vi testet den i går og syns virkelig ikke hun satt noe godt i den (har den som kan legges helt ned). Er det denne dere andre har og eller har dere den ergonomiske?

Vi har gamle edge duo (2015), og nye super viking. Kanonfornøyd med begge :) den nye som vi bruker til han her er ergonomisk, med føttene litt opp.

Vi har gamle edge duo (2015), og nye super viking. Kanonfornøyd med begge :) den nye som vi bruker til han her er ergonomisk, med føttene litt opp.

Ja, det er den vi skal se på i morgen. Vi har super nitro (2018), men kjøpte super viking bagdel.

Vi har Mondial Deluxe og vi har byttet. Jeg synes hun sitter fint, både halvsittende og liggende. Hun sover mye bedre i den enn i bagen. Det ble endel bedre med sitteputen og.

Vis vedlegget 261428

Vis vedlegget 261429

Den ligner jo veldig på den jeg har (mener de var ganske like når vi så på de i butikken og). Har super nitro (2018). Ser du har fått N litt lengre ned enn det jeg hadde gjort med A. Syns liksom den delen bak ble så stikkende opp slik at hun fikk svai på hodet når den var lagt helt ned, men mulig det blir bedre med sittepute.

Hvor gammel er hun nå? Det kan jo være at hun er for liten enda? N sitter godt nå men hadde nok ikke gjort det før 3-4 uker siden.

5 mnd og 4 dager, så det er selvfølgelig mulig vi må vente i noen uker. Problemet er at hun tar sit-ups i vognen hele tiden, i tillegg til at hun snur seg og tar tak i kanten for å trekke seg opp. Hun har og begynt å sitte seg selv helt opp når hun sitter på fangene våre, så tror sånn sett hun er klar.

Sitter ikke di slik?

(Vennligst fjern bilde om du quoter)

Mi er bare noen dager eldre en di[emoji4]

For en nydelig og herlig jente! [emoji175]

Veldig dårlig bilde, men rakk ikke ta bedre idag. IMG_8055.jpg

Når vi har ryggen oppe satt hun noenlunde greit syns jeg, men når ryggen var helt flat ble ett eller annet feil syns jeg. Men ser jeg kanskje har satt henne litt lavt og...

Snakket med svigerinnen min og det var samme sak der. Endte opp med å kjøpe super viking sportsdelen, den satt hun mye bedre i! [emoji4]

.. Christine.. : må bare si det, men for ei herlig jente :happy:

For en nydelig og herlig jente! [emoji175]

Veldig dårlig bilde, men rakk ikke ta bedre idag

Når vi har ryggen oppe satt hun noenlunde greit syns jeg, men når ryggen var helt flat ble ett eller annet feil syns jeg. Men ser jeg kanskje har satt henne litt lavt og...
[emoji4]

Tusen takk[emoji7]

Jeg har faktisk ikke testa med ryggen nede. Mi hater vogn. Så eneste hun godtar er å sitte oppreist[emoji6]
Må teste det i morgen

Back
Topp