Vet det er et par stykk her inne som har emmaljunga. Har dere byttet til sportsdelen? Vi testet den i går og syns virkelig ikke hun satt noe godt i den (har den som kan legges helt ned). Er det denne dere andre har og eller har dere den ergonomiske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har gamle edge duo (2015), og nye super viking. Kanonfornøyd med beggeden nye som vi bruker til han her er ergonomisk, med føttene litt opp.
Vi har Mondial Deluxe og vi har byttet. Jeg synes hun sitter fint, både halvsittende og liggende. Hun sover mye bedre i den enn i bagen. Det ble endel bedre med sitteputen og.
Vis vedlegget 261428
Vis vedlegget 261429
Bilde?![]()
Har super nitro 2015 model. Og har byttet. Lille sitter veldig godt[emoji4]
Hmmm, har du bilde?For å se om jeg gjør noe gale, eller om det faktisk skal være sånn...
Hvor gammel er hun nå? Det kan jo være at hun er for liten enda? N sitter godt nå men hadde nok ikke gjort det før 3-4 uker siden.
Sitter ikke di slik?
(Vennligst fjern bilde om du quoter)
Mi er bare noen dager eldre en di[emoji4]

.. Christine.. : må bare si det, men for ei herlig jente![]()
For en nydelig og herlig jente! [emoji175]
Veldig dårlig bilde, men rakk ikke ta bedre idag
Når vi har ryggen oppe satt hun noenlunde greit syns jeg, men når ryggen var helt flat ble ett eller annet feil syns jeg. Men ser jeg kanskje har satt henne litt lavt og...
[emoji4]