emmaljunga snufs:/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
uff,er det virkelig sånn at kollektionen på emmaljunga edge duo skal ut ?;(
sendte mail til kattis babyshop å der fikk jeg tilbake mail at de hadde bare igjen noen farger i den modellen jeg vil ha 2013 , å ingen jeg ønsker meg som de har.
ikke kunne de bestille mere fra den modellen heller;(
for de skulle ta inn 2014 modellene:( å den modellen som kommer inn nå liker jeg ikke i det hele tatt......
så skuffa akkurat nå, ringte jessheim i går de hadde ingen emmaljunga vogner inne, å i oslo hadde de ikke sånn jeg vil ha...... blæh

hadde gleda meg sånn til å kjøpe vogn .......

Hvordan er de nye i forhold til de gamle da? Synes de har fortsatt mange av de 2013 vognene innpå sidene deres, eller er det bare foreløpig mens de holder på å ordne siden?

de nye syns jeg ikke er fine;( de hadde bare noen farger igjen.
kan jo hende dem har andre steder enn i strømstad. tror jeg bare må ta meg en tur å titte litt rundt.

Prøv hos rudo på strømmen:) veit ikke hvilken du vil ha, men virka som de hadde endel vogner inne når vi kjøpte vår for bare uker siden;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

tror det er en 2011 modell den jeg vil ha ;) så dårlig ut på rudo på strømmen :( sjekka nettsiden dems....

Så kjedelig!! Men den vognen du vil ha må da finnes et sted!! Eller kanskje du finner en annen du liker minst like godt?

uff,er det virkelig sånn at kollektionen på emmaljunga edge duo skal ut ?;(
sendte mail til kattis babyshop å der fikk jeg tilbake mail at de hadde bare igjen noen farger i den modellen jeg vil ha 2013 , å ingen jeg ønsker meg som de har.
ikke kunne de bestille mere fra den modellen heller;(
for de skulle ta inn 2014 modellene:( å den modellen som kommer inn nå liker jeg ikke i det hele tatt......
så skuffa akkurat nå, ringte jessheim i går de hadde ingen emmaljunga vogner inne, å i oslo hadde de ikke sånn jeg vil ha...... blæh

hadde gleda meg sånn til å kjøpe vogn .......
Ring og hør med engler og cowboyer på cc gjøvik :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

føler jeg har ringt overalt jeg :/
å sendt mail rundt omkring.
men svart å hvit går vel til jenter det oxo ?;)

fant en i katalogen som jeg fikk fra kattis babyshop som jeg oxo syns var veldig fin;)
følger med på finn hver dag;)

føler jeg har ringt overalt jeg :/
å sendt mail rundt omkring.
men svart å hvit går vel til jenter det oxo ?;)

fant en i katalogen som jeg fikk fra kattis babyshop som jeg oxo syns var veldig fin;)
følger med på finn hver dag;)
Hehe håpe du får tak i den :) Men har du hørt med engler og cowboyer? :)

Vet ikke hvor i landet du hører til eller hvilken vogn du vil ha, men nå har babycare i kr.sand 20% på emmaljunga:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vet ikke hvor i landet du hører til eller hvilken vogn du vil ha, men nå har babycare i kr.sand 20% på emmaljunga:)

å da sku jeg vært der vettu;) bor nærme oslo jeg, har de noen nettbutikk?
så det evt hadde godt ann å sendt vogn i posten?;)

har ikke hørt med engler og cowboyer nei , kanskje jeg skal ta meg en gjøvik tur en dag å høre;);)

å da sku jeg vært der vettu;) bor nærme oslo jeg, har de noen nettbutikk?
så det evt hadde godt ann å sendt vogn i posten?;)

har ikke hørt med engler og cowboyer nei , kanskje jeg skal ta meg en gjøvik tur en dag å høre;);)
Arh, typisk! Du kan jo sikkert ta en tlf å høre, er jo mange andre som sender i posten hvertfall:)

ringte du babyshop eller Ringo på jessheim?

ringte den som er på senteret tror jeg ....
er det babyshop der oxo?

tror jeg må dra til strømstad jeg,der får man jo med stelleveske i tilegg til vogna til en rimeligpenge....
kjøper man her må man jo kjøpe stelleveske i tilegg......

Yepp, de har mye utvalg i vogner der hvertfall ;) så ville tatt en tlf og spurt ;)

Snövit i Arvika hadde mange duo edge når jeg var der. De kunne bestille også! :)

Back
Topp