Emmaljunga Smart dc.

Mailla86

Betatt av forumet
Noen som har noe kjennskap til denne vognen?
Positivt og/eller negativt? :)

Veit ingenting om vogner,så dette er litt nytt for meg ;)

Er det den som er en litt enklere utgave av Edge duo og er litt billigere, men ser veldig lik ut?

Jeg fant svar på Emmaljunga sin side.

Smart* Duo er en stabil og robust Duo med sjenerøse sitte-og liggemål. Sammenlignet med våre fullt utrustede Mondial Duo Combi og Edge Duo Combi, har vi fjernet en del funksjoner og utviklet en svært god Emmaljungavogn til en svært god pris. Smart Duo Combi har alt som trengs fra fødselen og opp til 3-årsalderen: liggedel, vendbar sportsvognsdel, justerbart håndtak for komfortabel kjøring, kalesje som enkelt kan flyttes mellom ligge- og sportsvognsdel, dog uten kalesje, madrass, integrert 5-punktsbelte, fotpose som passer til både ligge- og sportsvognsdelen og vendbart fotbrettstoff.

Husker jeg så på den. Men det var noe med de funksjonene som manglet og at det ikke var egen fotpose til sportvognen. Og jeg ønsket det styret som du kan vende begge veier på vognen (uten at du må av med baggen). Det understellet tror jeg ikke du kunne få til Smart vognen. Tror også hun i butikken sa at de nesten ikke solgte noe av den. Men sier de det til alle så kan jo det selvfølgelig påvirke mange også.

Men tror det er en veldig grei vogn hvis du ikke ønsker de funksjonene som er med edge duo og Mondial.

hei. er fra jan13 å såg på smart`n og edgen.... ente opp med edgen da den har mye mer utstyr en smarten... på edgen har kalesjen ekstra lengde man tar ned når man skal ta i bruk sportsdelen, dette har ikke smartn, å da vil det bli glippe mellom sportdeln og kalessn om man skal ha ryggen helt bak....

Back
Topp