Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mummimamma84
Vi har den og er veldig fornøyd.. Liten og nett.. Bra å bruke på alle underlag..
Eneste som jeg synes er ett lite minus er at kurven er så liten..
Men ellers kjempeflott vogn!
ORIGINAL: Mummimamma84
Vi har den og er veldig fornøyd.. Liten og nett.. Bra å bruke på alle underlag..
Eneste som jeg synes er ett lite minus er at kurven er så liten..
Men ellers kjempeflott vogn!
ORIGINAL: malien
Hvis du tenker på ny model som 2010-modell, så har den kommet - hvertfall i noen butikker. Jeg har nettopp kjøpt en scooter 2010-modell, men har ikke hatt den i hus mer enn en uke, så ikke så lang erfaring[;)] Men er kjempefornøyd foreløpig hvertfall - synes den er fiiiin[;)]
Prisen var ca 3000 med fotposen.
ORIGINAL: hopsideisi
ORIGINAL: Cookiemonster
Det er samme pris som før.
Har den gamle modellen, men den er utrolig bra!! Bare positive erfaringer med den [:)] Skulle ønske man kunne vende den slik at man har barnet MOT seg også, men vi har ikke hatt bruk for det etter han fylte året.
derfor jeg heller vil se på emmaljunga ozone zity...den kan man ha mot seg..[;)] men vet ikke prisen på den, er helt ny
ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus
ORIGINAL: malien
Hvis du tenker på ny model som 2010-modell, så har den kommet - hvertfall i noen butikker. Jeg har nettopp kjøpt en scooter 2010-modell, men har ikke hatt den i hus mer enn en uke, så ikke så lang erfaring[;)] Men er kjempefornøyd foreløpig hvertfall - synes den er fiiiin[;)]
Prisen var ca 3000 med fotposen.
Okay da vet jeg det.
Og handlekurven på den er større en på de andre modellene!!![;)]