Emmaljunga scooter

Brud2013

Gift med forumet
Noen her som har det?
Vil både ha negative og poitive komentarer....
Det hadde jeg satt stor pris på!

Og ser nå at det skal komme en ny utgave av den...
Men kommer ikke i butikken før i uke 44.

Noen som vet om prisen blir den samme som på den som er i dag?

vi har den, veldig fornøyd [:D]

Vi har den og er veldig fornøyd.. Liten og nett.. Bra å bruke på alle underlag..
Eneste som jeg synes er ett lite minus er at kurven er så liten..
Men ellers kjempeflott vogn!

ORIGINAL: Mummimamma84

Vi har den og er veldig fornøyd.. Liten og nett.. Bra å bruke på alle underlag..

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv[:D] Men handlekurven er større på 2010 modellen og prisen er lik mener jeg[:)] 

ORIGINAL: Mummimamma84

Hvis du tenker på ny model som 2010-modell, så har den kommet - hvertfall i noen butikker. Jeg har nettopp kjøpt en scooter 2010-modell, men har ikke hatt den i hus mer enn en uke, så ikke så lang erfaring[;)] Men er kjempefornøyd foreløpig hvertfall - synes den er fiiiin[;)]
Prisen var ca 3000 med fotposen.

ORIGINAL: malien

Hvis du tenker på ny model som 2010-modell, så har den kommet - hvertfall i noen butikker. Jeg har nettopp kjøpt en scooter 2010-modell, men har ikke hatt den i hus mer enn en uke, så ikke så lang erfaring[;)] Men er kjempefornøyd foreløpig hvertfall - synes den er fiiiin[;)]

Okay da vet jeg det.

Og handlekurven på den er større en på de andre modellene!!![;)]

har tenkt å kjøpe en sånn selv. de har fått 2010 modellen på barnas hus. iallefall i bergen. Kostet 2500 mener jeg

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Cookiemonster

Det er samme pris som før.

Har den gamle modellen, men den er utrolig bra!! Bare positive erfaringer med den [:)] Skulle ønske man kunne vende den slik at man har barnet MOT seg også, men vi har ikke hatt bruk for det etter han fylte året.

derfor jeg heller vil se på emmaljunga ozone zity...den kan man ha mot seg..[;)]  men vet ikke prisen på den, er helt ny

ta en titt på cerox. den har ganske lik fasong som scooter, men der kan du vende om håndtaket[;)]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

ORIGINAL: malien

Okay da vet jeg det.

Og handlekurven på den er større en på de andre modellene!!![;)]

Det er vel også litt mer liggestilling på den :)
Får min snart, gleeeder meg :p

Back
Topp