Emmaljunga scooter

sjukesøster

Forumet er livet
Skal til og kjøpe ei sportsvogn til minsten [:)] Lurte på om nokon her inne hadde erfaringer med scooter på vinterføre?

Ja, ei på terminforumet mitt skrev at hjulene er veldig glatte, så den er rimelig ubrukelig å trille om vinteren. Har ingen personlig erfaring med den. 

har trilla scootern på is, snø, grus, asfalt...jah...jah på det meste av underlag å aldri klaga...forutenom på kondisen min, men det er en annen sak[8D]

ORIGINAL: Beautiful*eyes

det kommer en ny vogn fra emmaljunga i mars som heter beauty <3

Det er vel bare mønsteret? Ikke en helt egen ny vogn..
Det lages bare så så mage eks av akkuratt det mønsteret/fargen..

ORIGINAL: ••gizmo••

ORIGINAL: Beautiful*eyes

det kommer en ny vogn fra emmaljunga i mars som heter beauty <3

Det er vel bare mønsteret? Ikke en helt egen ny vogn..
Det lages bare så så mage eks av akkuratt det mønsteret/fargen..

Jepp, bare nytt mønster. Limited edition! [:)]

Men, syns Scootern er bra på alt jeg [:)] Litt glatt ja, men triller sjelder å hølka.. Men på brøyta vei og slikt er den goood. Aldri mer lufthjul!

ORIGINAL: ¤Ida

har trilla scootern på is, snø, grus, asfalt...jah...jah på det meste av underlag å aldri klaga...forutenom på kondisen min, men det er en annen sak[8D]

hehe, må bare signere her!
Den kan være litt glatt (sideveis) men det er ikke så mye at det er noe problem. Jeg kjøpte min nettopp for å ha til vintertrilling[:)]

Jeg har den... Kladder kansje litt på dekka, men ellers er den bra[:)]

Mannen tror jeg har trillet Scooteren vår på det meste av underlag, eneste problemet er at kurven under tar veldig fort nedi om man triller i snø, men den går det sikkert an å ta av (men da snakker vi om terrengkjøring i snø og ikke i bygatene)

Back
Topp