Emmaljunga scooter

Bellsi

Elsker forumet
Har vurdert å kjøpe en slik vogn brukt, som skal brukes som sovevogn i bhg. Vi har en Emmaljunga City cross fra før og er veldig godt fornøyd med den. Men, jeg visste ikke at man ikke kunne legge Scooteren helt ned (sambo var og så på den i ettermiddag). Er det noen som har erfaring med denne vogna, og da spesielt med tanke på soving? Er ikke alltid vi slår city cross´en helt ned når hun sover nå heller, men hvor langt ned går scooteren liksom... [8|]

Littlå sove kjempegreit i den.
Sama gjorde sønnen min.

Vi har begge (og skal selge begge nå, hehe), men Scooteren går ca like langt ned som nest nederste hakket på City Crossen (hvert fall den vi har 2009-modell).
Hun har sovet helt fantastisk flott i den [:)]

den går så langt ned som er nødvendig [:)] er bare litt helling og barna sover veldig godt i vogna er min erfaring[:D]
bilde av sønnen min som sover deilig i emmaljunga scooter (på bilde er han 14 mnd)

Min (14 mnd) sover kjempegodt i sin Scooter! [:D]
Elsker vogna!!

Hmm.. da tror jeg vi må slå til altså! [:D]

ORIGINAL: **vimsa**

Vi er vedlig fornøyd med vogna[:)] og mini har alltid sovet godt i den[:)]

Samme her!

Han sover kjempegodt i den, i helga måtte jeg vekke han etter 3t45min[:D] Digger vogna, rett og slett[:)]

Har både Cross og Scooter jeg, men vi har Crossn i barnahgen fordi jeg syns den er best med pose til soving osv. Scooteren bruker vi mest til trilling i våken tilstand

Back
Topp