emmaljunga scooter

proudmummy

Glad i forumet
*sukk* jeg har forelska meg helt i den nye modellen til emmaljunga scooter.. MÅ HA, MÅ HA hehe[8D] var innom barnas hus her i tromsø i dag, her koster den rundt 3500,- inkl fottrekk. syns så tydelig jeg så noen her inne som skulle kjøpe slik vogn til ca 2500,- inkl fottrekk....hvor har de disse vognene så billig? noen butikker som sender disse vognene sørfra? *lurer lurer*
[:D]

vet dere sikkert har sett slike tråder tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen ganger, men jeg årker ikke bla meg gjennom for å sjekke nå.... så anyone??[8|]

Mener den steg i pris i høst [&:]

Veiledende pris er 2790,-

3500,- var dyrt! [&:]

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

men det er uten fottrekk:-)

ORIGINAL: Bekke

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

men det er uten fottrekk:-)

Men koster fottrekket 700 nå? Har jo pleid å koste 420,-

Aner ikke, men forundrer meg ikke. Her tok de 500 for fottrekket før prisen steg, så tviler ikke på at de har satt det opp med 200.
Skjønner ikke hvorfor de måtte sette opp prisen i det store og det hele, vogna var jo egentlig dyr nok fra før synes jeg.

Jeg var innom Barnas Hus her i Tromsø i fjor og hørte på pris..
Venninna mi hadde kjøpt ei sånn i Tønsberg bare uker før,til 2495,-..
Jeg fikk beskjed om at den kosta 3000 her oppe,p.g.a 500 kr i frakt opp hit..

hmmm..ja da trenger jeg vel ikke surfe side opp og side ned for å finne noe billigere..frakta kommer jo uannsett så vil nok bli ca samme pris innen norge!?
hehe, sverige ja?? tror det vil gå opp-i-opp ,med hvor lang tid og hvor dyrt det blir i reise for oss her fra nord-norge altså. der er dere noe heldigere dere som bor "rett ved" grensa[8D] hvor mye tar de som denne vogna i sverige da?? tror det kun koster 200kr for å sende barnevogn hos posten, men hvor sikkert er dette?[8|]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: proudmummy

hmmm..ja da trenger jeg vel ikke surfe side opp og side ned for å finne noe billigere..frakta kommer jo uannsett så vil nok bli ca samme pris innen norge!?
hehe, sverige ja?? tror det vil gå opp-i-opp ,med hvor lang tid og hvor dyrt det blir i reise for oss her fra nord-norge altså. der er dere noe heldigere dere som bor "rett ved" grensa[8D] hvor mye tar de som denne vogna i sverige da?? tror det kun koster 200kr for å sende barnevogn hos posten, men hvor sikkert er dette?[8|]

koste 220 kr for vekt mellom 10-25 kg, også ekstragebyr på 90 kr om pakken er stor.

ok ok, takk for svar da![:D]
jeg har jo bare såååååå lysst på denne da. kanskje det blir julegaven til lillegutt da..for å lette samvittigheta litt hehe. for øyeblikket har vi kun bhg-vogna, var litt forhastet og solgte quinnyen vår for noen dager siden. jaja[:-]

koste 220 kr for vekt mellom 10-25 kg, også ekstragebyr på 90 kr om pakken er stor.

ok ok, takk for svar da![:D]
jeg har jo bare såååååå lysst på denne da. kanskje det blir julegaven til lillegutt da..for å lette samvittigheta litt hehe. for øyeblikket har vi kun bhg-vogna, var litt forhastet og solgte quinnyen vår for noen dager siden. jaja[:-]

ja jeg vet, men han passet veldig bra i emmaljungaen da[:)]

hmmmmmmmmmmmm.......??? var det du som hjalp oss der???[8D][;)][:D][8|]

Back
Topp