P pandalise Gift med forumet 21 Aug 2010 #1 Hvordan vet jeg at jeg har 2.0modellen?[8|] Sa i butikken jeg ville ha den aller nyeste, og hun sa det var det.. hehe[:-]
Hvordan vet jeg at jeg har 2.0modellen?[8|] Sa i butikken jeg ville ha den aller nyeste, og hun sa det var det.. hehe[:-]
P pandalise Gift med forumet 21 Aug 2010 #2 Tja, google sier så[8D] Får håpe det da.. For den butikken i byen her driver med mye rart [8|]
P pandalise Gift med forumet 21 Aug 2010 #3 ORIGINAL: Navigare jenta ORIGINAL: pandalise Tja, google sier så[8D] Får håpe det da.. For den butikken i byen her driver med mye rart [8|] gå inn på emmaljunga.se der finner du scooter vogna... Og den d er bilde av der ska være lik den du har kjøpt [;)] Ooooki! Da finnes det kanskje ikke en vogn imellom gamle scootern med stålkurv og den jeg har med tøykurv[:D]
ORIGINAL: Navigare jenta ORIGINAL: pandalise Tja, google sier så[8D] Får håpe det da.. For den butikken i byen her driver med mye rart [8|] gå inn på emmaljunga.se der finner du scooter vogna... Og den d er bilde av der ska være lik den du har kjøpt [;)] Ooooki! Da finnes det kanskje ikke en vogn imellom gamle scootern med stålkurv og den jeg har med tøykurv[:D]