Emmaljunga Scooter ?

Jeg hadde den til gutten min å var kjempefornøyd! Var litt misfornøyd med kurven under, men den ser jeg de har bytta ut, så da er ikke den noe problem lengre..[;)]
Men den er lett å trille, lett å ta med seg, tar ganske liten plass i bilen i forhold til bagvogn.. Du får ikke helt full liggestilling på ryggen, men det er ikke så veldig langt unna! [:)]

Vi kjøpte den til storebror og er kjempefornøyd med den. Lett og god å kjøra. Kan brukast fra 6 mnd og er beregna fram til 4 års alder fordi den har ekstra lang rygg og fotstøtte. Vi har begynt å bruke den no når lillegutt blei 6 mnd, og han storkose seg når han får sitte framovervendt og sjå på livet[:)]

Kan absolutt anbefalast

Jess! Den har vi akkurat kjøpt [:D]
Emmaljunga Scooter 2.0 i fargen Royal Blue for å være eksakt [;)]
Har jo akkurat kjøpt den omtrent (troor det var på fredag) men den har allerede vært to turer i byen og på langtur idag. Den har 135graders vinkel og lillemann sover veldig godt i den. Eneste minus må være at åpningen blir litt stor, slik at han får ganske mye vind og sol på seg, men hadde vi bare fått kjøpt en parasoll hadde jo det hjulpet. Vi henger nå et helseteppe halvveis ned, sånn at åpningen blir like stor som ved dypvogna, og da sovner han fort, uten at det blir tett luft og for varmt der inne. Dessuten har den jo et kjekt tittehull ned sånn at man får fulgt med selv om han sitter "feil" vei. Vi liker den nå, men tror den blir enda bedre om en liten stund når lillemann blir større [;)]

Det er fantastiske dempere på den, og hjulene er luftfylte, så den er fantastisk å trille [:D]

Back
Topp