Emmaljunga scooter vs. carena free

Mr.Darcy

Gift med forumet
Åhhhh....trenger deres råd og erfaringer...

Dilemmaet: Har en stor kombivogn jeg ikke bruker....kanksje en sjelden gang i blandt. Men jeg syns den tar så stor plass og vurderer å selge den. Til daglig bruker jeg søskenvogna (levering og henting i barnehagen)

Men selger jeg kombien, så er jeg nødt til å ha en liten vogn utenom....en sportstrille/trille...som jeg kan bruke når jeg bare er ute med minsten på 9 måneder eller eldstemann på 2 1/2år...

Jeg har en scooter...og er igrunnen fornøyd med den...men er den god nok som vogn for ei lita ei på 9 måneder....(med tanke på vær og vind)...har en vinterpose som passer til scooteren...så jentungen sitter varmt og godt.

Men så oppdaget jeg carena free...og ble litt forelska i den og....spes det at håndtaket var vendbart.....og da mitt spørsmål....er den lunere enn scooteren? Hvilken vogn ville dere ha gått for?

opp med seg

ingen..?!??

Har ikke prøvd scooteren, men er superfornøyd med carena[:D]
Anbefaler den[:)]

ORIGINAL: Snart2!!

syns den så veldig flott ut....men er jo kanskje dumt å kjøpe ny..siden jeg har scooteren.....men carenaen var jo så smart pga det vendbare håndtaket....

ORIGINAL: PlinkyPlonk

ORIGINAL: Snart2!!

syns den så veldig flott ut....men er jo kanskje dumt å kjøpe ny..siden jeg har scooteren.....men carenaen var jo så smart pga det vendbare håndtaket....

i og med at jentungen bare en 9 måneder....

Må evt finne gode argumenter for ovenfor sambo...hvis jeg skal kjøpe ny vogn.....han skjønner seg ikke på meg og disse vognene[:-][:-][:-]

Men kjøper jeg en carena, så blir vel scooteren solg den og...

opp

Absolutt scooteren. Ingen tvil!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Mamman til Pat/Kev

Absolutt scooteren. Ingen tvil!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men er den grei å bruke på en 9 måneder gammel jente...har brukt den litt på henne...korte strekninger....men det er alt..

jeg valgte carena av akkurat den grunnen du sier, vendbarthåndtak! genialt! god vogn[:)]

ORIGINAL: idama

jeg valgte carena av akkurat den grunnen du sier, vendbarthåndtak! genialt! god vogn[:)]

Må virkelig gå i tenkeboksen....er jo ingen som sier at jeg må kjøpe ny vogn nå...kan jo prøve litt med scooteren først....hmmmm....*tenketenke*

opp

Jeg bruker forovervendt vogn til min tass på 10 mnd... Og for meg hadde det ikke vært tvil, scooteren!! Et vennepar hadde den carena vogna, og den var håpløs... Kjempestiv (finnes ikke fjæring på den), håpløs å trille på litt ujevnt underlag... I tillegg var det MASSE galt med vogna. Har ei carena vogn selv, og den bare knirker. Har scooteren også, og elsker den[:)] Så hvis du skal ha vogna litt mer enn to mnd så ville jeg ikke kjøpt carena[:-][;)] Men det er hva jeg mener bare[:)]

Back
Topp