Emmaljunga Scooter 2.0 som barnehagevogn

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg fikk litt bråhast her da barnehagesovevogna til min 2,5-åring er ødelagt. Han har desverre ikke sluttet å sove på dagen, så trenger en vogn som han skal bruke i noen mnd til (+ at lillebror i magen kan bruke den etter han) Han begynner på mandag, så jeg har bare i dag + i morgen på å skaffe ny vogn. I byen har de Emmaljunga Scooter 2.0 til 2600,- til salgs. De hadde også en Brio Race, men den ser ikke like bra ut.

Noen som har erfaring med denne som barnehagevogn helt på slutten av soveperioden? Han er ikke bikket 100 cm ennå, og vognen har 100 cm liggelengde.

Kan Brio race legge ned ryggen helt? Jeg er fornøyd med scooteren.. veldig bra pris forresten..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg har scooter og er veldig fornøyd med den, men gutten min er mindre i alder. Men om den ikke er for kort å ligge i for han, hadde jeg gått for den! Bra pris!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ja, vi brukte scooteren da simovogna i bhg ble ødelagt.. Fungerte supert. :) Gutten vår var nesten 3 år når han sluttet å sove i den.

Største her fikk scooter 2.0 som sovevogn da lillesøster ble født og fikk city crossen. Hun sluttet å sove da hun var 2,5 men lå godt i vogna.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp