Emmaljunga ozone

j02j06g09g13

Elsker forumet
Er på stor jakt (snart desperat :p ) etter en Emmaljunga ozone med sort understell. Har annonser ute overalt. Vet at dette ikke er helt riktige forumet men er det en av dere som ha en til salgs? :D :D :D

Kan ikke hjelpe med annet enn et dytt.
Håper du får tak i.

De har de vel slutta å produsere? Jeg hadde en slik en for noen år siden, og den var ikke så lett å selge videre.. Må det være ozone? De har jo laget en "oppfølger"

De har de vel slutta å produsere? Jeg hadde en slik en for noen år siden, og den var ikke så lett å selge videre.. Må det være ozone? De har jo laget en "oppfølger"

Ja den ble tatt ut av produksjon i 2013. Jo de har laget en etterfølger som heter viking, men den er simplere i stoffet og understellet passer kun til den sittedelen. Ozone sitt understell kan brukes med de andre sittedelene også. har planer om å bruke min edge sittedel også på den. ;) *innvikla*
de har og laget en kopi som heter superviking, men dn er så stor og ruvende igjen. :p

Hva med super nitro?

Jeg har nitro nå, er suuper happy med den. Kjøpte den rett før de slapp superversonen, usikker på hvem jeg ville kjøpt da..

Finn.no. Finnkode 46544585

Back
Topp