Emmaljunga outdoorhjul vs loungehjul?

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Noen som har prøvd begge og vil fortelle om det er noen forskjell?
Hvis alt går etter planen, skal vi ha søskenvogn til neste år og lander nok på en double viking. Jeg liker ikke de brune skinndetaljene på outdoorunderstellet, så blir derfor å gå for et loungeunderstell. Spørsmålet er om det er verdt å legge i litt ekstra og kjøpe outdoorhjul utenom, eller om forskjellen er minimal?
Jeg kjører ikke bil og brøytinga her er veldig så som så. Blir brukt på all slags terreng vil jeg tro
 
Har outdoor hjul, aldri prøvd lounge men innbiller meg de er bedre i og med at de ikke har de «taggene» på hjula som tar med seg skitt fra marka inn i huset. Er ikke superfornøyd med outdoor hjula i terreng.
 
Takk for svar begge to :happy: da spørs det om vi ikke heller sparer den tusenlappen og går for loungeunderstell hvis vi er så heldig at spiren sitter :Heartred
 
Takk for svar begge to :happy: da spørs det om vi ikke heller sparer den tusenlappen og går for loungeunderstell hvis vi er så heldig at spiren sitter :Heartred

Jeg har også lounge hjul og bor veldig landlig til med ca null brøyting i områder hvor vi bor. Har funket veldig bra med lounge hjul her.

Hva med å prøve med lounge hjul først å se om du blir fornøyd med det. I verste fall får du nok kjøpt outdoor hjul i etterkant;-)
 
Outdoor hjul! har 90 med den og hadde en 60 eco versjon, men solgte den og kjøpte ny med outdoor hjul!
 
Vil bare tipse om at om du skal kjøpe vogna ny er det greit å gjøre tidligst mulig dere føler dere trygge på det.. doble viking er på vei ut til fordel for nxt twin
 
Back
Topp