Emmaljunga nxt90f

Lisanna

Flørter med forumet
Dere som valgte Emmaljunga nxt90f, hvordan føles sittedelen? Har hørt at den er veldig kort. Vi er ganske høye begge to, mannen er nesten 2 meter. Så antakelig får vi selv også et lang barn. Vil ikke angre på at vi valgte nettopp denne vognen. Men liker denne best av alle.

Dere som valgte Emmaljunga nxt90f, hvordan føles sittedelen? Har hørt at den er veldig kort. Vi er ganske høye begge to, mannen er nesten 2 meter. Så antakelig får vi selv også et lang barn. Vil ikke angre på at vi valgte nettopp denne vognen. Men liker denne best av alle.

Jeg har ikke prøvd den selv, men har sett menn på 1.85 trille emmaljunga og jeg synes de må lute seg sånn for å rekke ned til håndtaket.
Anbefaler at du tar med mannen til en butikk og tester før kjøp, men jeg har tenkt på emmaljunga som for lav for min mann som er 2m hvertfall. Men kan jo hende det hadde gått likevel :)
Når det gjelder størrelsen på sittedelen vet jeg ikke så mye om den, men regner med å få et langt barn her også og vurderer å kjøpe en brukt sportsvogn med lenger sittedel til bruk etter 1,5 år. Tenker på mountain buggy, TFK eller babyjogger feks. Men vil gjerne ha en vogn med vendbar sittedel når han er mindre.
Bruktvogna kan brukes som sovevogn i barnehagen etterhvert også :)

Tror 2018-modellen har fått lenger håndtak enn 2017- modellen, ganske sikker på å ha lest det en plass :) Og 2018-modellen har med en forlenger til sittedelen som utvider den med hele 8 cm ;)

Var innom butikken i dag og spurte om lengden osv. Hun sa at sittedelen er hos nxt90f større en hos stokke trailz for eksempel.
Men bagen ligger høyere hos stokke. Hvis man tenker på foreldres ryggen.
Håndtaket er samme/like

Back
Topp