Emmaljunga nxt90F erfaring

Myttmytt

Andre møte med forumet
Hei. Lurer på om noen har erfaring med emmaljunga nxr90F mtp høyden når sportsdelen er montert? Står mellom den og Bogaboo Buffalo men her går det litt på høyden fordi både jeg og mannen er høye. Vet at den er passe høy med bagen, men vet ikke åssen det blir når man setter på sportsdelen.

Åh! Dette lurer jeg og på! Sambo er litt over 2 meter, kjipt om han ikke kan trille :(

Høydemesdig så går det ann å se på spesifikasjonene, håndtaket blir maks 115cm, så få mannen til å stå med armene i den høyden og se om det er bra høyde for han :happy:
Sjekk denne?

Vedlegg

Stemmer at F står for flat. Det vil si at sportsdelen kan legges helt flatt i motsetning til de andre modellene. Var og så på nxt90f i helgen og kommer til å gå for den, var passe høy og likte hvordan den skal håndteres

Er bagdelen på NXT90 og NXT90F veldig liten? Sånn at baby vokser fort ut av den...? Var en venninne av meg som påstod det...

Hei. Lurer på om noen har erfaring med emmaljunga nxr90F mtp høyden når sportsdelen er montert? Står mellom den og Bogaboo Buffalo men her går det litt på høyden fordi både jeg og mannen er høye. Vet at den er passe høy med bagen, men vet ikke åssen det blir når man setter på sportsdelen.
av de to ville jeg valgt Nxt90F pga den mer klassiske sportsdelen :) Men vi kommer til å kjøpe Emmaljunga Mondial denne gangen: jeg sikla på den sist også, men kunne ikke ha den da, for måtte ha noe med lett bag for vi skulle opp alle trappene til leilighet. Nå bor vi i hus, så da skal jeg ha den :D

Synes Nxt-vognene virker veldig praktiske da. Men jeg er veldig fan av tradisjonell stil på barnevogner. Men skulle vi hatt NXT hadde det blitt NXT90F i allefall

Back
Topp