Emmaljunga nxt90f eller britax smile 3?

Bkno3353992

Andre møte med forumet
Hei! Jeg skal kjøpe ny barnevogn, og er førstegangs så har ingen erfaring. Har vært på butikker og kikket litt, og tror jeg står mellom emmaljunga nxt90f eller britax smile 3. Er det noen som har noen erfaringer/tips/anbefaling? Eller er det noen helt andre vogner som anbefales?
Jeg ønsker med fire hjul, vendbar sittedel, en vogn barnet kan vokse i og som kan brukes hele vognperioden, og i tillegg at den er god å trille på grusveier/litt snø.
Evt noen som heller anbefaler en helt annen type vogn?
 
Jeg har Emmaljunga nxt90f og er veldig fornøyd med den :) Liker også godt at jeg kan løfte bag-delen i kalesjen. Det gjør det lettere å ta av og på bag-delen på vognen.
 
Har NXT90F outdoor. Er egentlig veldig fornøyd, men synes den rister veldig på ujevnt underlag og grus. Er ikke dempere på den, og det er forferdelig dumt.
 
Har NXT90F outdoor. Er egentlig veldig fornøyd, men synes den rister veldig på ujevnt underlag og grus. Er ikke dempere på den, og det er forferdelig dumt.

Akkurat den samme erfaringen...
 
Ville gått for Britax :) har generelt god erfaring med Britax. God demping, god plass i bagen og god plass i varekurven.
 
Ville gått for Britax :) har generelt god erfaring med Britax. God demping, god plass i bagen og god plass i varekurven.
Har også hørt mye bra om britax sin. Har du mulighet til å teste litt i butikk? Sjekk isåfall dette med demping, ikke godt med en vogn som rister og skranter fælt.
 
Har smile 2 og er kjempefornøyd! Gode hjul til de fleste underlag, god å styre, godt med plass under vogna:) Det eneste som kunne vært bedre for min del er at bagdelen kunne vært litt større.. syns det blir litt trangt med vognpose og en lang baby på 9-10 uker! Men de liker jo gjerne å ha det litt trangt og lillegull elsker virkelig å ligge i vogna si:)
 
Back
Topp