Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi hadde denne til storebror, med full liggedel. Superfornøyd med bagdelen, savnet noe demping bare. Sittedelen var jeg ikke så fornøyd med, virket vare klumpete og selene slet jeg med å få tilpasset akkurat i overgangen bag/sittedel. Så da endte vi opp med en babyjogger istedenfor, gjør det samme denne gangen. Først emmaljunga så babyjogger vi har stasjonsvogn, men fikk plass til vogn + alt av baggasje.
Jeg hadde denne til jenta mi på 3 år nå, men valgte å selge den til fordel for en annen vogn. Mulig denne modellen er hakket bedre enn min, men sånn generelt var den veldig tung å kjøre, og dårlig på demping. Fikk prøve venninna sin bugaboo buffalo og den var som en fjær i forhold! Så da var ikke valget så vanskelig
Fordelen er jo at emmaljungaen er liten og enkel å legge sammen da
Sånn generelt sett opplever jeg at de aller fleste er glad i bagdelene til emmaljunga men ikke sittedelene. Samme erfaring har jeg.
Så her beholder jeg emmaljunga etter storesøster i begynnelsen og så kjøper jeg en annen vogn når baby går over til sportsdelen
Vi er veldig fornøyde med denne. Både bagdelen og sittedelen men kjenner meg igjen med litt problemer med store seler på sittedelen (når vi begynte med den altså, ikke nå)
Har ikke vogna selv, men veninne har- og jeg syns den er grusomt stiv .... Har bj premier selv (som mange syns er stiv) og den er jo som en dans på skyer i forhold. Vi er veldig glad i ergonomisk sete og mini på 1. År sover desidert best i premier vognå- vs edge duo med flat ligge/sittedel