Emmaljunga nxt90 - noen som har kjøpt den?

Mary84

Forelsket i forumet
Juligull2021
Vi har bestemt oss for Emmaljunga nxt90 outdoor, men er usikre på om vi skal velge standard liggedel eller gå for supreme carrycot. Hva har dere andre gått for?

Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90 med standard liggedel. Det virker som en solid og moderne vogn som tåler litt forskjellig føre. Kanskje litt tung sammenlignet med noen andre vogner. Jeg gleder meg veldig til å bruke vogna og håper jeg blir fornøyd.

Jeg er veldig fornøyd med den, har vanlig bag, om den andre er større så kan det være en fordel. Eneste jeg ikke er fornøyd med er kalesjen på sportsdelen, den klapper litt sammen. Kan være det er utbedret, har 2018 modell (kjøpt i 2017).

Sniker fra nov.
Vi har supreme-bag, digger ventilene og vugge-funksjonen(vet ikke om den vanlige har det) også synes vi den ser penere ut. Ikke fått brukt den enda da, men jeg er overbevist om at vi blir fornøyde.

Sniker fra nov.
Vi har supreme-bag, digger ventilene og vugge-funksjonen(vet ikke om den vanlige har det) også synes vi den ser penere ut. Ikke fått brukt den enda da, men jeg er overbevist om at vi blir fornøyde.
Er det jeg også likte så godt med den i tillegg til det termogreine Vet du om varianten kan foldes sammen slik standard kan?

Er det jeg også likte så godt med den i tillegg til det termogreine Vet du om varianten kan foldes sammen slik standard kan?
Det ser ikke sånn ut på vår, jeg har ikke prøvd heller..

Har kjøpt nxt90 med babydel som har håndtak i hetten. :dummy1::Heartpink Super fornøyd med vognen

Har kjøpt nxt90 med babydel som har håndtak i hetten. :dummy1::Heartpink Super fornøyd med vognen

Vi skal bruke igjen NXT90 vogn som vi kjøpte høsten 2016, og da var det vel bare farge og understell å velge mellom.

Om det ikke er bærehåndtak på supreme carrycot, høres valget veldig enkelt ut for meg i hverfall. Bærehåndtak bør man absolutt ha!

Takk for svar alle sammen :) Valget falt til slutt på en supreme carrycot fordi den har en del tilleggsfunksjoner sammenliknet med standard liggedel.

Back
Topp