Emmaljunga nxt

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som har erfaring med Emmaljunga nxt evt. nxt90? Begynt så smått å tenke på vogn og har falt for denne i hvit. Førstegangs, så har aldri tenkt over hvilke egenskaper jeg ønsker i en vogn før. Tenker at vi vil ha en vogn med svingbare hjul, som er lett å trille på asfalt så vel som på grus, den bør ta liten plass i bil da vi har hundebur i bilen også. Tanker og innspill? :)

Forhandler for emmaljunga anbefalte den ikke! De mente man ville få vonde skuldre av å håndtere den på tur. Den er tung å vippe opp over en fortauskant feks.
Jeg personlig ville anbefalt superviking :) Den er bare helt fantastisk. Ville undersøkt den hvis jeg var deg :)

Skulle jeg hatt den ville jeg gått for 90f, fordi den har sete med ordentlig liggestilling :)

Vi skal ha Mondial med 4 faste hjul og god demping. Faste hjul er undervurdert og lett å svinge med, både på asfalt og grus og snø og hva som helst, synes jeg (og jeg er ganske lita og svak). Vi hadde Simo sist med babyjogger city mini GT som ekstrsvogn. Kjekt med svingbare hjul i butikker og sånt, og på asfalt. På litt mer ulendt terreng foretrekker jeg faste. De svingbare kan jo låses, men dama på Babyshop gjorde meg oppmerksom på at de med fire hjul med svingbare framhjul lager fire spor i snøen i stedet for to, fordi hjulene ikke er på rekke... godt poeng. Vi bor på innlandet så det blir mye snø!

Kommer nok til å kjøpe en babyjogger eller lignende igjen som vogn nummer to :) liker Nxt også, men 7-8000 for ekstravogn blir litt stivt.

Vil tro du blir fornøyd med den som hovedvogn med de kravene du har. Fjorårets modell hadde visst dårlig demping, men det har blitt kraftig forbedret i 2018-modellen.

Jeg synes nxt er mye finere enn viking, og viking tar mye mer plass sammenlagt.

Jeg har kjøpt Emmaljunga nxt90 i hvit, men har ikke testet den ut ordentlig enda. Men jeg er veldig fornøyd så langt. Den er lett å legge sammen og tar ikke stor plass i bilen. God å trille (det lille jeg har fått testet). Den er også mye lettere enn Mondial og Edge Duo. Jeg hadde Edge Duo tidligere, men syntes det et en stor og tung vogn.

Ser ert nevnes over at den er tung og vippe opp fortauskanter osv, og dette har jeg ikke fått testet, men synes det virker rart at det skal være tungt når vogna er så lett :-)

Jeg har stor tro på at jeg kommet til å bli super fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk til sommeren[emoji7]

Jeg har kjøpt Emmaljunga nxt90 i hvit, men har ikke testet den ut ordentlig enda. Men jeg er veldig fornøyd så langt. Den er lett å legge sammen og tar ikke stor plass i bilen. God å trille (det lille jeg har fått testet). Den er også mye lettere enn Mondial og Edge Duo. Jeg hadde Edge Duo tidligere, men syntes det et en stor og tung vogn.

Ser ert nevnes over at den er tung og vippe opp fortauskanter osv, og dette har jeg ikke fått testet, men synes det virker rart at det skal være tungt når vogna er så lett :)

Jeg har stor tro på at jeg kommet til å bli super fornøyd og gleder meg til å ta den i bruk til sommeren[emoji7]
Vet du om nxt90f også er lett å legge sammen?

Vet du om nxt90f også er lett å legge sammen?

Jeg har ikke testet den, men de er så og si helt identiske fikk jeg inntrykk av i butikken. Understellene er jo de samme og mener den største forskjellen er på sittedelen. Men det skal jeg ikke si helt sikkert, så de som vet, rett meg om jeg tar feil [emoji4]

Jeg har ikke testet den, men de er så og si helt identiske fikk jeg inntrykk av i butikken. Understellene er jo de samme og mener den største forskjellen er på sittedelen. Men det skal jeg ikke si helt sikkert, så de som vet, rett meg om jeg tar feil [emoji4]
Takk :)
Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe emmaljunga, men begynner å bli fristet til det og da er nxt90f et alternativ

Nettopp kjøpt emmaljunga nxt 60. Det er den helt nyeste modellen som kom ut i 2017. Liten og nett og tar liten plass i bilen. Men bag og sportsdel har fortsatt god plass. Sportslig og sprek å se på. Svingbare hjul, veldig enkel å manøvrere. Nei, likte alt med denne

Nettopp kjøpt emmaljunga nxt 60. Det er den helt nyeste modellen som kom ut i 2017. Liten og nett og tar liten plass i bilen. Men bag og sportsdel har fortsatt god plass. Sportslig og sprek å se på. Svingbare hjul, veldig enkel å manøvrere. Nei, likte alt med denne

Den har jeg også! Gleder meg til å trille med den. Hvilken farge kjøpte du?

Back
Topp