Emmaljunga Nxt med/uten F

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Tenker at det blir en Emmaljunga nxt90 på oss.

For dere som har valgt denne og tatt stilling til F eller ikke....

Hvilken valgte/velger dere og hvorfor? (Flat eller ergonomisk.. .)

Kan få svar fra dere som ikke skal ha denne vognen også da.. Tanker rundt disse:)

Last edited:
Ergonomisk, ble bare sånn når jeg snakket med selger.ble også nxt :) Grove dekk da jeg går på alt slags mulig underlag.

Skal ha flat. Førstemann nektet ligge i noe annet, og hadde da mulighet til å ligge flatt og på siden. Vet av flere unger som mistrives med ergonomisk. Men, barn er forskjellige :)

Ergonomi modellen er den eneste av de to valgene av vognene som kan bygges om til søskenvogn med adapter til. Men den blir ganske liten og nett med flat modellen også, hun på barnas hus satte inni en bagdel. Fin vogn. Men bare et tips, jeg sjekket ut super viking, den er lettere enn nxt90 og er lettere å gynge over fortauskanter osv. Syns den var litt stiv i håndtakene. Men lekker vogn!!

Ergonomi modellen er den eneste av de to valgene av vognene som kan bygges om til søskenvogn med adapter til. Men den blir ganske liten og nett med flat modellen også, hun på barnas hus satte inni en bagdel. Fin vogn. Men bare et tips, jeg sjekket ut super viking, den er lettere enn nxt90 og er lettere å gynge over fortauskanter osv. Syns den var litt stiv i håndtakene. Men lekker vogn!!

Her er ihvertfall ikke søsken (mindre) aktuelt . Hehehe. Men tenker at barnet ligger/sitter mere riktig med den "gropa" i rumpa.

Ikke sett på viking. Kanskje vi skal titte litt til før vi bestemmer :thumright

Skal ha flat. Førstemann nektet ligge i noe annet, og hadde da mulighet til å ligge flatt og på siden. Vet av flere unger som mistrives med ergonomisk. Men, barn er forskjellige :)

Oj,det hadde jeg ikke tenkt på.. mine andre har jo elsket å ligge på siden....

Her er ihvertfall ikke søsken (mindre) aktuelt . Hehehe. Men tenker at barnet ligger/sitter mere riktig med den "gropa" i rumpa.

Ikke sett på viking. Kanskje vi skal titte litt til før vi bestemmer :thumright

Her er det første som kommer, og jeg er 37 (blir 38 en mnd etter at frøkna kommer. Så her tror jeg bare vi må «gønne på». Så her er søskenvogn aktuelt. Litt forskjell på Super viking og Viking, viking er 4 cm smalere. Men elsker vognene! Så her blir det nok en super viking. Håndtaket var alfa omega for oss. Sliter med ryggen og vil ha en lettere vogn.

Lykke til med valget! Jammen vanskelig å velge i denne vogn jungelen!

Her er det første som kommer, og jeg er 37 (blir 38 en mnd etter at frøkna kommer. Så her tror jeg bare vi må «gønne på». Så her er søskenvogn aktuelt. Litt forskjell på Super viking og Viking, viking er 4 cm smalere. Men elsker vognene! Så her blir det nok en super viking. Håndtaket var alfa omega for oss. Sliter med ryggen og vil ha en lettere vogn.

Lykke til med valget! Jammen vanskelig å velge i denne vogn jungelen!

Da skjønner jeg at det er smart å tenke søskenvogn. Har 14 mnd mellom jentene, så hadde tvillingvogn. Veldig kjekt.

Mye å velge i ja.. Tror jaggu vi skal titte en runde til..

Prövd ergonomisk og det skal jag aldrig mer ha! Sonen misslikte det veldig och fick aldrig sovit lur. Kanske annorlunda om han haft det från början, men jag hade själv aldrig velat sova i den stillingen så det utgår! nxt90 F kunde jag dock vurdert.

Prövd ergonomisk og det skal jag aldrig mer ha! Sonen misslikte det veldig och fick aldrig sovit lur. Kanske annorlunda om han haft det från början, men jag hade själv aldrig velat sova i den stillingen så det utgår! nxt90 F kunde jag dock vurdert.

Ergonomiske er penest av utseende, men jaggu fikk jeg meg noe å tenke over. Syns ergonomiske virker kjempe fin til å sitte i,men tanken på at det kun finnes en stilling å sove i fikk meg til å tenke at "vi må på nye vognjakt" De andre barna har jo elsket å sove på siden. Kjedelig å få en sånn unge til,også blir vogna et hat..

Flotte synspunkter folkens!

Back
Topp