Emmaljunga Nitro eller Buggaboo buffalo escape?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg står mellom to vogner og syns det er utrolig vanskelig å velge!

Emmaljunga Nitro har lettest understell, men større kallesje med lufteventiler og er lettere å trille (inni butikken ihvertfall(!))
Ser for meg at denne vognen ikke er så god på grus og slaps/snø.

Buggaboo har større og tyngre understell, men også veldig lett å håndtere. Tynnere stoff, ingen lufteventiler, men sportsdelen tar mindre plass.
Denne vognen virker mer tilrettelagt nordisk vær.

Jeg har vonde ledd så jeg trenger en lett enkel vogn, men den må jo tåle alle sesongene. Pluss at bilen min er liten, men får plass til begge disse vognene i den. ImageUploadedByBV Forum1439567945.557706.jpgImageUploadedByBV Forum1439567959.438833.jpg

Eller

ImageUploadedByBV Forum1439567980.022446.jpgImageUploadedByBV Forum1439567991.206840.jpg

Jeg har ingen erfaring med nitro, men svinghjulene ser små ut, som på bugaboo cameleon. Vi har hatt cameleon både i by (oslo), og litt utenfor storby. I Oslo elsket jeg den, men de små forhjulene var trøblete på vinterføre. Bugaboo buffalo har større svinghjul, noe jeg tror er en fordel, men om sportsdelen ikke er større enn i cameleonen så syns jeg barna vokser ut av den litt for tidlig. Vi måtte bytte til en sovevogn med lengre rygg en god stund før gutten vår var 2 år.

Back
Topp