Emmaljunga Nitro City

Lenelill

Glad i forumet
Noen som har erfaringer med denne?
Hadde først tenkt OTH vognen, men ombestemte meg pga vil gjerne kunne ha vognen vendt mot meg når jeg bruker sportsdelen...
For oss er det VELDIG viktig at vognen er lett og liten sammenslått, kom gjerne med tips på andre med disse egenskapene som dere liker:-) Synes dette er suuuper vanskelig!

vet ikke så mye om vognen, men den har vel veldig små hjul foran?  vanskelig å kjøre i snøen da, mere sommer vogn.

hmm...ja?
Nå har det jo vært en vinter utenom normalen i Stavanger, men vanligvis har vi veeeldig lite snø da....kanskje max en uke i løpet av vinteren - til vanlig....

dytt dytt...[;)]

Foreslår at du går i butikken og prøver denne sammen med f.eks brio, boogaboo og andre vogner som har svinghjul fremme, så finner du fort ut hvilken som passer deg og din kjære best [:)][:)]

Det jeg kan si om vognen basert ut fra prøving i butikken er at den ikke passet oss, det så helt feil ut når min mann trillet på denne vognen... og så fikk den minus fra oss pga flere andre ting, eller la meg si det slik: det var en annen svinghjulvogn som passet oss bedre [:D] 

Men er enig i at vi kan ha slik vogn her på vestlandet [8D]

Back
Topp