Emmaljunga nitro city?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noen som har erfaring med denne vognen? Positivt og negativt?

Jeg har Super Nitro og ei venninne har Nitro City. Min er mye mer stabil og bedre trillekomfort og fungerer betydelig bedre på de fleste underlag. :)

Jeg har Super Nitro og ei venninne har Nitro City. Min er mye mer stabil og bedre trillekomfort og fungerer betydelig bedre på de fleste underlag. :)
Åja! Er de omtrent samme vekt på? Jeg vil helst ikke ha så tung vogn, men samtidig stabil. Ikke så lett å få i pose og sekk! :) og hvordan er de i høyden? Det er litt forskjell i høyden på meg og kjæresten. Så lurte på om den blir for lav for han? Jeg er 163 og han er nesten 190 høy :p

Ikke noe vektforskjell jeg la merke til men er jo en litt tung vogn. Kan jo sjekke på sidene deres.

Her er han over 190 og passer finfint :)

Har ikke hatt noe problem med min Nitro. Syns den er super. Eneste negative med den er at det er litt tungvint å få handleposene under vognen da den er så lav. Har trillet i ganske røft terreng med den uten problem. Sambo er vel mellom 180-190 og har ingen problem med å trille vogna.

Har ikke hatt noe problem med min Nitro. Syns den er super. Eneste negative med den er at det er litt tungvint å få handleposene under vognen da den er så lav. Har trillet i ganske røft terreng med den uten problem. Sambo er vel mellom 180-190 og har ingen problem med å trille vogna.
Så bra! :) tror nok vi tar oss en tur innom barnevognforhandleren og kjenner litt på de hvordan det føles også. Men er greit å vite hvordan det funker i praksis :)

Back
Topp