Hei igjen. Jeg slo fra meg Quinny Freestyle XL og lurer nå på Emmaljunga Nitro city ELLER Buggaboo cameleon. Noen erfaringer med disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har cameleon. Synes den er en kjempefin byvogn. Fint og moderne utseende, lett å bære og trille, snur på en femøring, og bagdelen er god og lang. MEN jeg synes lille sitter litt dårlig i sportsdelen foreløpig, han er liksom for kort til å rekke frem med knærne til knekken (hvis du skjønnerHei igjen. Jeg slo fra meg Quinny Freestyle XL og lurer nå på Emmaljunga Nitro city ELLER Buggaboo cameleon. Noen erfaringer med disse?
Det var så vanskelig å finne positiv kritikk. Var ikke helt overbevist liksom. Angrer kanskje litt..Hvorfor ikke quinny freestyle?
Hjulene på super nitro ser jo større ut, men går det virkelig bra med så små hjul som det er på nitro city? Vi har crescent classic fra før, og den er jo himmel på jord, men veldig stor for meg å bruke i byen, så vil ha en mammavognJeg hadde Nitro i ca 5 mnd. Super nitro Tror jeg. Helt ok vogn. Grei å kjøre på utenfor terreng ect. Synes den hadde liten handlevogn, og litt tungvint å legge sammen ect. Nå var jeg vandt til Stokke. Som har stor handlevogn og lette klikksystemer. Så jeg gikk tilbake til Stokke trailz.![]()
Takk for svar. Det er viktig at hun sitter behagelig og godt. Hun er 7 mnd og har brukt sittedel siden 5 mnd, for hun er rett og lett så stor!Vi har cameleon. Synes den er en kjempefin byvogn. Fint og moderne utseende, lett å bære og trille, snur på en femøring, og bagdelen er god og lang. MEN jeg synes lille sitter litt dårlig i sportsdelen foreløpig, han er liksom for kort til å rekke frem med knærne til knekken (hvis du skjønner), så blir sittende litt krum i ryggen i stedet for inntil seteryggen. Regntrekket som hører til er et mildt sagt @#%$ å få på, særlig hvis det har ligget kaldt. Og litt dårlig tilgang til kurven under vogna.
Så pluss og minus, men i det store og hele godt fornøyd.