Emmaljunga mondial duo og Silver Cross elegance

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Synes de to vognene er så fine :) og begge koster litt over 8000kr...

Fordelene med emmaljunga er jo at det er et mer kjent merke, mer tilbehør, og baggen kan bæres, mens Silver Cross er mye lettere, men baggen kan ikke bæres virker det som..

Hmm..

Burde egentlig velge en annen vogn (som bugaboo buffalo) siden vi kommer til å bo i tredje etasje uten heis, og må gå ned en halv etasje med vogna til kjelleren, men synes disse vognene er mye finere og virker greie å trille (har riktignok bare prøvd emmaljunga'en til en kollega).

Hmm.. Er det noen som kan hjelpe meg, eller komme med noen tips :D gjerne en av dere som har barn fra før..

Vil ha en fin og klassisk barnevogn som er grei når man bor i leilighet uten heis :P kanskje umulig kombo?

Sjekket emmaljunga i den modellen jeg vil ha og med understell og bag koster den over 10.000 det var edge duo.

Jeg hadde nok gått for en lettere vogn siden du må opp og ned trapper og bor i byen. :)

Vi skal mest sannsynlig ha den Emmaljunga mondial . Har falt helt for den. Sliter bare litt med å velge farge ;)
Den er såååå fin, og som du sier stor og god bag .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Tror det blir mondial her også :) Er ikke mange trappetrinnene den må ned for å komme ned i kjelleren.

Tenkte i utgangspunktet mondial de luxe med fargen mørkeblå og hvit. Synes det fungerer fint både med jente og gutt :D

Vi har emmaljunga mondial, i fargen aubergine! Rett og slett elsker vogna, og alt ved den! Om jeg skal komme med noe negativt så er det at regntrekket blir litt for stort når du gjør om til sportsdel.

Vi har emmaljunga mondial, i fargen aubergine! Rett og slett elsker vogna, og alt ved den! Om jeg skal komme med noe negativt så er det at regntrekket blir litt for stort når du gjør om til sportsdel.
Hvordan er den i trapper? :)

Vi har en Emmaljunga city cross. Usikker på modell siden den er kjøpt brukt. Det er mellom 08 og 09 modell tror jeg.
Vi har en trapp opp til leiligheten vår å det går greit å både få den opp og ned uten problem.
Vi har brukt den vogna nesten daglig i snart 4 år. å den er like bra ennå. Usikker på hvor lenge de som kjøpte den hadde den før oss, men jeg elsker den vogna :D

Sniker :-) Har Silver Cross elegance, finnes ikke finere, synes jeg ;-) Meeen vi bor i 2.etasje, vognen står inne 4 trappetrinn opp fra bakken, og jeg må innrømme at det ble for tungt for meg å dra inn vognen/bære bagen med svak rygg etter fødselen. Bagen kan altså bæres (veldig lett å ta av og på understellet, greie håndtak å holde når man bærer), men den er stor og uhendig, så opp en smal trapp som hos oss ble det bare krøll!

Jeg kjøpte meg en vogn nr.2, en tfk. Motstykket til silver cross'en! Bagen kan lett bæres, multi-x bagen!

Oppsummert: Jeg ville ikke valgt Silver Cross uten heis! ;-)

åååh frustrert! Hadde ikke sett Silver Cross sine vogner før nå.. og nå er jeg bare heeelt forelsket.
Men jeg falt da for special edition som er rosa.. og en jeg vet ikke om jeg får jente eller gutt og to.. den sendes ikke til Norge :sad015

Kanskje det blir en i Cream på meg isteden :) Den passer jo til begge kjønn.
:)

Tror det blir mondial her også :) Er ikke mange trappetrinnene den må ned for å komme ned i kjelleren.

Tenkte i utgangspunktet mondial de luxe med fargen mørkeblå og hvit. Synes det fungerer fint både med jente og gutt :D
Den har eg også bestemt meg for. Er bare helt nydelig og klassisk :D
Har vært en liten trilletur med naboen sin og den er jo bare så god og trille! Gleder meg :)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

See så lekker http://www.silvercrossbaby.com/pram-systems/Sleepover-Elegance/vintage-rose/

Nå er det nesten så jeg håper på jente så jeg kan sende eksen på shopping i England og sende meg den.. :eek:
Da er man desperat. hahaha.

Hihi, jeg er faktisk ikke så glad i rosa :) synes den er finest i mørkeblå.. men om du skriver til jollyroom som har de andre modellene kan de kanslje bestille den rosa hit :)

De er veldig fine ja! men nå heller jeg mot emmaljunga igjen... Hmm..

sendt fra mobilen via BV-appen

Hihi, jeg er faktisk ikke så glad i rosa :) synes den er finest i mørkeblå.. men om du skriver til jollyroom som har de andre modellene kan de kanslje bestille den rosa hit :)

De er veldig fine ja! men nå heller jeg mot emmaljunga igjen... Hmm..

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg er egentlig ingen rosa person jeg heller men åååh den der var bare sååå lekker. Så kan jeg sprade runt i en 60 talls kjole og lang kåpe og tro jeg eier gata hahaha.

Back
Topp